toch nog gelukt een jonge zonder een cc maar die wel een starterskit had, heeft zijn code aan mij gegeven en ik ga die van mij weer aan hem geven als ik mijn starterskit ontvang (over 2 dagen)
Ik vind het wel matig dat je geen bevestiging krijgt via de mail, dat je spel onderweg is of zo... nu moet je maar gewoon hopen dat alles goed is daarzo..
Je krijgt wel een email als ze het spel naar je sturen hoor. Er staat dat alle winnaars bericht krijgen.
Ik heb een paar dagen geleden een mailtje van Microsoft gehad, daar stond ook in, dat als je je aanmeld, dat je dan een gratis game krijgt. Was als het goed is hun nieuwsbrief. Ga er maar vanuit, dat je het spel ergens in oktober krijgt.
Nou alle spellen worden in augustus verzonden en als je dan nog niet je spel hebt dan moest je emailen naar xboxwins@microsoft.com
Ik had me al aangemeld op kurtnitro.com maar ik lees in de voorwaarden dat je een e-mail zou moeten krijgen. Maar ik heb nooit die mail gekregen. Nu dacht ik van ik meld me nog een keer aan. Maar iedere keer als ik naar Kurtnitro.com gaat loopt hij vast. Heeft iedereen al een mail gekregen dat hij een gratis game zou krijgen?
Ik heb me aangemeld maar ook nog geen mail gehad dus ik denk (hoop) dat ie 1 dezer dagen komt en dat de game snel volgt
Maar wanneer hebben jullie je aangemeld? Ik op 29-7-2004. Ik heb net naar microsoft gebeld en toen dacht ik bij ineens het zou natuurlijk kunnen dat het niet is door gekomen door de spamfilter. En nadat ik dat dacht zei hij ook zo iets. En in me hotmail acount worden spam mail binnen 5 dagen weg gegooid. Het zou dus kunnen dat die email weg is gegooid.
mijne is ook nog niet aangekomen en ik had me zeker voor de 13e en zeker tijdens die actie aangemeld...
Ik heb een e-mail gestuurd naar de email die op kurtnitro.com staat. En dit heb ik als reply gekregen. Hmm nog even wachten op een volgende reply.
Op de site staat nu meld je aan voor 31 Augustus dus de actie loopt nog. Ik denk dat we nog even moeten wachten.