Ik heb een probleem ik wordt steeds als ik naar mijn Hotmail wil ff kijke of ik mails heb, wordt ik door geschakeld naar een site namelijk "Search for.." hele erritante site Weet iemand misschien hoe je dit kan verwijderen?
download de volgende programma: http://www.download.com/Webroot-Spy-Sweeper/3000-8022-10301356.html?tag=lst-0-1
Ik ben erg tevreden met dit programma. Het heet Spybot en verwijdert alle spyware. Klik hier om het programma te downloaden. Voor eventuele andere problemen is webroot's windows washer erg handig. Verwijdert alle cookies en andere zaken. Kost ongeveer € 30, - in de winkel.
Dat prog heb ik net gedownload is zeker heel goed! ik had 102 spyware hij is ze nu aan het verwijderen thnx dude voor prog
En is je probleem ook verholpen??? Of alleen de spyware verwijdert, want dan kan het 'n hardnekkige zijn .
Doh, wat slim! Norton is een virus scanner en scant niet eerste prioriteit op spyware. Spybot doet dat wel omdat het een spyware remover is.
heb ook irritante spyware: ga hele tijd ongevraagd naar een site, iets van www.informationdesk.com. heb spy-sweeper, spybot en ad-aware en ik kan het nog niet verwijderen. iemand hetzelfde probleem?
Kijk is een je software lijst, soms kijk je daar wel is overheen... En staat hij daarin (ongevraagd) geinstalleerd.
ok, zal me probleem ff goed uitleggen. ga dus steeds naar die site uit me vorige post, heb 3 antispyware progs, en telkens ontdekt ie weer spyware, die wis ik dan. als ik dan me comp dan opnieuw opstart, gebeurd er precies hetzelfde. die spyware staat weer op me comp en dit gaat zo de hele tijd door. iemand nog een oplossing?