Thrustmaster Beretta lightgun en silentscope complete

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr Kickass NL, 13 aug 2004.

1. Mr Kickass NL

Mr Kickass NL BlueFace NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb problemen met de beretta lightgun en het spel silentscope complete. De gun reageert erg traag op het scherm. Weet iemand waar dit aan ligt? Met de house of the dead 3 werkt de gun perfect. De tv waar ik het op speel is een 100 hertz tv. Op de site van Thrustmaster kon ik verder geen lijst van ondersteunende spellen vinden. Wie helpt mij?

Alvast bedankt,

Mr Kickass NL

2. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien moet je de gun op het spel instellen net als een computermuis (weet ook niet echt of dit kan) Maar ik denk wel dat je iets aan het spel moet doen, omdat hij het bij HOTD3 wel goed doet..

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had een poosje geleden iets gelezen over light-guns, en in een stukje tekst stond dat light-guns slecht werken op 100 Hz Tv ..... (Dat staat mij er nog van bij maar ik weet niet of het waar is .......)

4. Mr Kickass NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al ontdekt. Het is niet de ideale oplossing, maar het werkt. Je moet met een af andere optie de helderheid in heel licht zetten. Het ziet er niet uit , maar het werkt. Het schijnt dus toch aan het spel te liggen, want met house of the dead 3 hoef ik dit niet. Verder werkt de gun perfect. Dus voor de gene die nog een mooie goede gun moeten hebben voor 100 hz tv's. Dit is de gun.

Bedankt voor jullie reacties,

Mr Kickass NL

5. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    wat ook kan werken is de digital scan uitzetten van je tv...dit werkt bij mij goed...Philips pw8506 100Hz breedbeeld...

6. Mr Kickass NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan digital scan niet uitzetten. Dit staat standaard aan bij mij. Ik heb de keuze uit 3 opties: Double lines, digital scan en digital natural motion. Dus dat vervalt voor mij. Philips pw8807 100Hz breedbeeld. Ik heb ook al geprobeerd het beeldformaat te verandreren, werkt allemaal niet. Maar het is ook alleen maar bij silent scope complete dat ik de tv zo licht moet zetten. Dit doe ik dan via het spel.

Groeten,

Mr Kickass NL

Deel Deze Pagina