om gelijk met de deur in huis te vallen ik heb een probleem met de editor van CoD.. om een map klaar te maken voor het spelen moet ik eerst zien of het er allemaal een beetje leuk uit ziet.. maar ik kan niet in het BSP menu.. de benodigde optie's staan er bij mij gewoon niet in... waar kan ik de benodigde gegevens invullen om dit menu wel te zien? heeft iemand hier ervaring mee?? ik hoor het graag!! alvast bedankt!
dit is de link naar een tuturial over radiant. ze gaan hier wel van uit dat je bezig bent met quake 3. maar dat maakt voor het basis principe niets uit. http://www.qeradiant.com/manual/Q3Rad_Manual/index.htm en hier heb ik de link naar de editor voor CoD: http://www.3dgamers.com/dl/games/callofduty/Thirdparty/codtools.exe.html verder heb ik mijn probleem een "klein" beetje kunnen oplossen maar het is verre weg van ideaal. deze link: http://www.modsonline.com/Tutorials-read-95.html laat zien dat je een *.bat file aan moet maken met de benodigde tekst er in om te compilen.. maar ik vind het niet echt handig.. [edit]: ik heb een progje gevonden waar je instellingen kan wijzigen voor het compilen van je level. COD BUILDER
okee. hier is dan eindelijk mijn eerste creatie! binnen kort te downloaden bij:Call of Duty Files of bij ModsOnline. maar hier al vast een screenshot
ik heb er voorlopig alleen ff DM van gemaakt.. waren het makkelijkst toe tevoegen. voor S&D, HQ en anderen zit net ff wat meer werk in... maar die staan wel op de planning.
ik zal kijken of ik 'm vanavond op codfiles.com kan zetten.. het is nog wel een niet goed gecompilde versie dan.. op z'n best compilen duurt bij mij iets van 11 uur ofzo.. (beetje weinig werkgeheugen en een ouwe hardeschijf....)
het is gelukt om 'm op codfiles.com te zetten.. hier de link.. _0/ http://callofduty.filefront.com/file/DM_Aztec;29560