Heb sinds enkele dagen RSC (dank aan druiloor) en ben flink aan het scheuren, echter ik heb niet helemaal door wat de verschillende car settings doen, en de handleiding en zoeken op interent willen ook niet echt helpen Kan een van jullie me helpen? 'gear ratio' en 'brake balance' kan ik nog wel begrijpen, gear ratios zet je op long voor tracks met veel rechte stukken, en op short voor bochtige parcoursen, middel voor tracks die in het midden liggen Brake balance verzorgt het verkomen/veroorzaken van onder/overstuur denk ik. Met name het effect van 'power balance' ben ik nieuwsgierig naar. Ik begrijp dat je op een dergelijke manier van he 4 wheel drive je power naar voor of achter banden kan leggen, maar wat doet dat met het rijgedrag van je auto? Kan iemnad me ook vertellen wat suspension voor invloed heeft op rijgedrag? Alvast bedankt!
Je moet gewoon beetje tactisch/technisch denken. Remmen zet je altijd op de achterkant iig bij RSC, dan kan je iig door blijven sturen, ik zet ook power ratio op de achterkant, als ik dat op de voorkant zet heb ik problemen bij het uitsturen (onderstuur). Ehm nog meer weten?
Ehm ik niet nee. Gear Ratio zit ik eigenlijk niet aan (enige), medium is gewoon een aardige tussenvorm. Ik loop wel eens het eea te experimenteren in time attack maar daar komt niet veel uit. Bij CMR3 binnenkort kan je wel veel meer tunen
ik zet met ice gear ratio short, en als der veel lange stukken erges zijn(bv petersfield ofzo bij rallycross) op long, de rest maakt volges mij geen flikker uit...suspension misschien
Suspension bij hobbelig terrein soft, bij glad terrein hard. Gear ratio bij veel bochten short, bij veel rechte stukken long. Bandjes altijd ff checken. De rest weet ik ook niet precies.
idd, je kan ook niet kiezen tussen een hardere of zachtere compound dus schiet niet echt op, OF de stage is verdeeld in 50/50 tarmac/dirt, en hij staat op gravel ofzo (bandjes), en jij stelt je auto juist af om flink tijd te winnen op tarmac.. Danz et je die shit ff op tarmac, maar dat is meer ala CMR3