1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chronicles of Riddick

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 23 mei 2004.

  1. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    je xbox laten binnedoen?
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat doet die van mij al sinds ik hem heb (release dag). De Xbox dus xD Maar ik ben er aan gewend geraakt xD
     
  3. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het spel..maar ik lees nu op dit forum dat meerdere mensen het ook hebben dus volgens mij hoort het gewoon zo... :{

    He Sparks! DragonNinja van aniwish forums hier! :9
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  4. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Oi! Gaaf dat jij ook hier zit ^^
     
  5. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    HAHA ik houd niet van:
    Copy lamers
    Half-assed shooters (incl. Halo)
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    It's not the fall that kills you....
    It's the sudden stop at the bottom...


    :cool:
     
  7. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe die quotes zijn idd stoer en grappig _O_
     
  8. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Chronicles of Riddick deel 2 gezien op DVD Lang Leven de Nieuws groepen Egt Top film heb de game ook en die is ook top!
     
  9. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees in veel reviews slechte dingen over de korte speeltijd van de game (ongeveer 10 uur) en de lange laadtijden. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
     
  10. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    lange laadtijden vind ik wel meevallen
    en de korte speeltijd vind ik wel normaal bij mij (speel namelijk de meeste spellen uit in 1 รก 2 dagen :+ )
    maar de gameplay maakt het allemaal wel goed _O_
    het is zeker wel een musthave voor een fps fan
     
  11. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    De laadtijden zijn helemaal niet zo lang. Ze zijn alleen irritant als je er 2 vlak na elkaar hebt (en dat komt vrij weinig voor)
    Ik vind het spel eigelijk geen fps, omdat er ook veel andere genres bij in zitten. Deze game is nog beter dan een "gewone" fps!
    speelduur, best wel lang (heb hem nog niet uigespeeld), tenminste op normal (mijn zusje is op easy in veel minder tijd bijna net zo ver (door makkelijkere moeilijkheidsgraad + filmpjes skippen)
     
  12. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag de game en ben er zeer enthousiast over. Lekker filmisch sfeertje en prachtige graphics. Het speelt vertrouwd en de besturing is prima. Vooral die vuistgevechten zijn erg bruut. Ik ben wat minder enthousiast over de gemuteerde wezens die je op een gegeven moment tegenkomt, maar dat zie ik door de vingers. De laadtijden vallen me nog mee, ook de hoeveelheid gezien ik het ergste had verwacht.

    Al met al vind ik CoR een toppertje! Aanrader voor iedere fps-fanaat! *)
     
  13. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook net voor het eerst gecheckt....en ik was 3 uur lang helemaal weg van de realiteit,je word echt in het verhaal meegezogen....ik heb trouwens nix gemerkt van een langzamere responsetijd op mijn lcd tv...heb ik weer mazzel:9
     
  14. FragSoldier

    FragSoldier Nice ass!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu ook en moet zeggen dat ik er zeer van onder de indruk ben. Niet alleen qua graphics maar ook qua sfeer :) . Alleen vind ik dat ze de moeilijkheidsgraad wat op mochten krikken. Ik ben namelijk op hard begonnen en speel er eigenlijk zonder al te veel moeite doorheen. Ik heb eigenlijk geen idee of het spel kort is ben nu redelijk lang bezig en zit op checkpoint 19. Kan iemand mij vertellen of ik dan al ver ben? Iig dit spel is een zeer zekere aanrader voor shooter-liefhebber maar ook voor de wat doorsnee gamer :)

    BTW: Mijn xbox maakt ook een hard "leesgeluid" tijdens dat ik het spel aan het spelen ben dus niet als ik in het menu zit maar als ik de game aan het spelen ben. Normaliter heb ik dat niet bij games in feite dit is de 1e keer dat ik het heb :confused: .Best irritant moet ik zeggen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2004
  15. Havok

    Havok Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het komt omdat Riddick nogal een zwaar spel is..:confused:
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    het waren volgens mij iets van 30 checkpoints (correct me if i am wrong)
    als ik gewoon speel dan hoor ik mun xbox wel, maar als die moet laden dan hoor ik hem niet :{ (en normaal is het andersom)
    je moet het spel dan gewoon lkkr met je geluid hard aan spelen, dan hoor je het ook niet :cool:
     
  17. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn naar mijn weten, 36 Checkpoints.
     
  18. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje, klopt het dat je The Mines in gaat zonder pistolen of iets dergelijks?
     
  19. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, als het goed is heb je wel een knuppel en een mes. Je kan daar wel aan een tranq. gun komen voor 50 ud's. Doen!
     
  20. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond Riddick tegenvallen...

    Ik had Riddick eergister gekocht (om mn 2.1 setje uit te proberen...)
    Wat me opviel was dat de ingame graphics ongeloofelijk goed waren misschien nog wel beter dan Doom 3! _O_
    Jammergenoeg kwam ik er na een uurtje of 6/7 achter dat het spel afgelopen was, kweet niet hoor maar ik vond em behoorlijk kort. Tis ook geen spel wat ik nog een keer wil uitspelen voor extra's ofzo.
    Waar ik ook een beeje raar van stond te kijken zijn de verschillende speelstijlen. Het is namelijk geen full-time FPS maar een mix van 3 verschillende stijlen, maar dan allemaal net niet genoeg in de game, dat miste ik wel een beetje.
    Halo en Vice City speel ik al maanden omdat ze leuk blijven en nieuwe dingen blijft ontdekken, dat vind ik replay waarde. Riddick heeft dit niet echt. :'-(
    Ik heb Riddick dan ook geruild voor Prince of Persia en Rainbow Six 3 want 60,- euri voor een paar uurtjes spelplezier is wel een beetje veel.

    Laat ze de grafische engine gebruiken om ECHT een topgame te maken.

    Greetz
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2004

Deel Deze Pagina