Half life 2 Mischien

Discussie in 'Algemeen' gestart door mighty, 25 aug 2002.

1. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    Gerucht: Half-Life 2 voor de Xbox?
    Gepost door Erwin Bergervoet - Zondag 25 Augustus 2002 - 16:10 - bron: EBGames
    Half-Life is een van de meest revolutionaire spellen die ooit op de PC verschenen is. Het heeft ontzettend goed verkocht en weet tot op de dag van vandaag nog mensen te boeien en aan het scherm gekluisterd te houden. Het is ook het spel met de grootste mod community en de meeste online spelers. Het hoeft dan ook niet te verbazen dat de verwachtingen voor het vervolg heel groot zijn, maar Valve, de ontwikkelaar van het spel, laat al tijden niets meer van zich horen.

Nu is op EBGames, een grote online computergames winkel, een productpage voor Half-Life 2 opgedoken. Hoewel er geen releasedate bij staat, staat de Xbox als platform vermeld. Opvallend is ook dat Interplay als uitgever wordt aangegeven, terwijl de eerste Half-Life via Sierra aan de man werd gebracht. De vraag is dan ook met welke informatie EBGames dit in haar database heeft gezet, want er zijn nog geen persberichten over dat Valve naar Interplay is gegaan of dat Half-Life 2 een Xbox zal gaan worden. Tevens zou in het laatste geval Microsoft een veel meer voor de hand liggende uitgever zijn.

copy/paste van gamers.nl

2. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel gaaf zijn, stond er ook bij dat hij voor de pc komt? :9

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop het

4. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk komt het spel op pc alle xbox games komen bijna uit op pc alleen duurt het meestal een half jaartje of langer :9

Laatst bewerkt: 25 aug 2002
  5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    heb 't ook gezien, maar is beetje weinig om aan vast te houden het spel is niet eens officieel aangekondigd, of zelfs over gesproken.

Kleine kans dat het binnen 2 jaar uit komt, ALS het al uitkomt op Xbox. (wat dit dus HELMAAAAAAL niet bewijst)

counter strike komt WEL op Xbox, ik denk dat ze het daarmee verwarren.

6. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    counterstrike op de xbox, kan dat wat worden? ik vind dat toch echt een typisch multiplayer pc spel

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tsja.. Het wordt dus CS CZ met single player enzo, ik verwacht niet echt veel..

over half life 2 : Laat ze eerst maar eens zorgen dat ze eens wat vertellen over TF2, stellete scheiterds daar bij Sierra

8. Lord Nikon

Lord Nikon - Live Enabled -

Leuk Bevonden:
    0
    half life ruled!!!!

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    En extreme Xbox live support natuurlijk.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, maar dan nog :) Bij CS vond ik het juist leuk dat je dus vrij veel zelf kon veranderen : Models, skins etc, dat hield mij spelen. maar die support verwacht ik niet op de Xbox..

11. mighty

mighty [VtS]MiGhTy

Leuk Bevonden:
    0
    is toch logisch dat er een deel 2 komt of niet??
    ik bedoel met iedere spel dat goed verkocht werd is er een deel 2 gekomen waarom niet met half life?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat Sierra een kut-publisher is :)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoelang geleden is TF2 nou aangekondigt?

Hoe vaak is Malice onderhand al uitgesteld?

Hoeveel onduidelijkheden zijn er rondom al hun games?

Zij ontwikkelen het dan wel grotendeels niet, zij zijn toch de verantwoordelijke voor het eindresultaat.

14. vroaaaaap

vroaaaaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cs voor de xbox gaat dat met een eigen engine of nog steed die oude half life (quake 1)engine, want die draait zelfs nog op de ps1

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat counterstrike vollop gebruik neemt van de downloadable content feature, weet ik zeker.

En dan heb je ten minste niet dat gezeik dat je opeens een crappy kutmap moet downloaden of een lelijk poepskin, dan is alles kwaliteit

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja en dat denk jij :) Alle shit die ik download voor de PC zijn door eh 'amateurs' gemaakt, elke keer weer wat anders, ik vraag me af of hoe ver ze daar dan mee zouden gaan..

17. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou het ook liever bij de standaard maps en skins.Die amateurtroep van op het net geeft niets anders dan problemen.Ik denk dat X-box live daar zéér streng zal op zijn met een veel betere controle op die mod toestanden.Een X-box is niet zo gemakkelijk te bedienen als een PC als er iets vastloopt of zo.=(

18. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    een Xbox is net gemakkelijker te bedienen omdat ie niet alle troep van andere software moet meezeulen die een PC wel heeft...

Deel Deze Pagina