oke dit klopt neit

Discussie in 'Algemeen' gestart door malak622, 14 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    _O_ !!!

2. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat zijn we weer grappig.
    volgens mij heb jij ook een beetje last van dyslexie want je kunt niet goed lezen. hij zei: go meschien ben ik wel dislekties.
    Dus in jou ogen IS hij DYSLEXIE. Dat vind ik heel knap van hem. En jou zinnetjes kloppen ook niet helemaal want je begint een zin zonder hoofdletter :mad:
    ga jij maar weg want jou accepteren we niet. Leer eens normaal typen joh!

Wat kunnen jullie toch ook lekker zeiken stelletje dikke nerds dat jullie er op deze aardkloot rond lopen. Ik heb zelf ook dislexie en weet hoe kloten het is. In de tijd dat ik een boekje lees kunnen anderen dat zelfde boekje 10 keer of vaker uit lezen en dat niet snel genoeg kunnen lezen is soms behoorlijk irritant.

Weet jij hoe hard hij zijn best doet om een tekst goed te typen?
    Misschien niet maar misschien lees hij het ook wel 3 keer over om de ergste fouten te verbeteren. En ff voor de duidelijkheid voor de mensen die niet zo slim zijn: het omdraaien van de EI en IE is een klasieke fout die bij dyslektische mensen heel vaak voor komt.

en ja ik weet dat ik ook wel eens een hoofdletter vergeet(heel vaak zelfs) maar ik bedoel te zeggen dat jij en heel veel forum leden met jou niet meteen iemand af moeten zeiken. Als je echt genoeg ballen hebt ga je een groepje marokanen afzeiken. Eens kijken of je in het openbaar ook zo bij de hand bent tegen mensen hebt die je niet eens persoonlijk kent.

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Kalm maar..

4. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    sorry maar ik kan me er zo over op fokken dat sommigen het nodig vinden om meteen de mond los te trekken(in dit geval figuurlijk).

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    en wat als het écht een droogkloot is zonder dyslexie of wat dan ook, en gewoon wat loopt te kloten? Dan lacht hij nu in zijn vuistje omdat jij het serieus voor hem opneemt (wat ik wel begrijp aangezien je er zelf last van hebt)
    laten we hopen dat het niet zo is in ieder geval

6. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat weet je niet en daarom vind ik dat je niet meteen de conclusie moet trekken dat het een droogkloot is.
    ik neem het ook niet voor hem op omdat ik er zelf last van heb maar omdat ik er last van heb dat een aantal hier meteen beginnen te zeiken terwijl de meesten best begrijpen wat hij bedoeld.

7. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    iedereen begrijpt wat hij bedoelt, dat weet ik bijna zeker. Maar iedereen reageert zo omdat de manier waarop hij zijn vraag stelt gewoon niet normaal is.
    haast iedereen leest de regels en gaat met het forum om zoals het hoort, en als iemand dan opeens met van die slechtgeschreven, onduidelijke threads aan komt zetten dan wordt dat absoluut niet gewardeerd

Laatst bewerkt: 15 aug 2004
  8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Probeer xboxworld/gcshop te mailen en te vragen of je kunt wisselen en iets bijbetalen.

9. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem et zeker niet voor deze forummaker op, want et is gewoon irritant.
    Maar kan dat gewoon op 1 manier gezegt worden zonder al dat gezeik, shit he iedereen moet ff z'n woordtje laten horen en kijk mij deze kerel es afzeiken

na 3 of 4 reactie zal ie et wel snappen.......... :cool:

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het beste kan je daarvoor in de Halo2 thread kijken zie hier .

Deze thread gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina