Super-mega-opwaartse kracht
Anyway, ik heb een leuk 5.1 setje voor mn Xbox/films. Op de pc zit ik met eenvoudige speakertjes. Heb een stereotoren met lekkere speakers, maar zit hier met meerdere mensen dus kan niet altijd even lekker hard de muziek aanzetten. Nu is het vakantie (verjaardag, extra werken) en zat ik eraan te denken om zo een headphone te kopen. Heb al enkele leuke voorbeelden gezien. Maar goed, hoe zit dat nu met de headphones.
Ik wil het liefst draadloos (niet veriest) en ik wil hem aan kunnen sluiten op pc en stereo (door middel van koptelefoonplug naar reciever headphone). Vooral op de pc zal ik hem veel gebruiken (waardoor draadloos niet zo belangrijk is). Als ik met muziek bezig ben kan ik volume toch nog lekker opendraaien, goed geconcentreerd bezig zijn zonder geluiden van buitenaf als langsrijdende auto's, kermis om de hoek. En is denk ook wat prettiger voor de rest als ze niet de hele tijd hoeven te horen dat ik lekker met samples aan het spelen ben.
Ik heb wel een koptelefoon die achter je nek langsloopt en die gebruik ik onderweg naar school enzo, maar dat is niet de meest gewenste hier. Wil toch wel een beetje een goede en met nape van die grote stevige oorwarmers die veel geluiden van buitenaf filteren.
Ik vernam ook ergens dat er 5.1 koptelefoons zijn? Ik zoek dus een leuke koptelefoon en mijn bedrag ligt nu ongeveer tussen 50 en 100 euro (denk dat ik hiermee wel een goede moet kunnen kopen). Iemand tips, suggesties. Wat zijn belangrijke factoren bij headphones et cetera?
Tevens heb ik ook geen behoefte aan het steeds moeten vervangen van batterijen. Bij sommigen staat er bij dat er een oplader zit, maar vraag me dan af hoe die oplader werkt (via adapter, laadt ie op als ie aangesloten staad en spanning krijgt)?
Laatst bewerkt: 26 jul 2004