En daar sluit ik mij bij aan. Daarom heb ik mijn MadCatz MC2 MicroCON dan ook weer te koop. Dus mocht je hem willen uitproberen. Volledig in nieuwstaat en in onbeschadigde doos. Bied maar middels een persoonlijke boodschap via dit forum.. _0/ _0/ _0/
Gevonden!!! Iedereen rustig aan ik had gisteren gezocht op Google voor zown force feedback stuurtje en heb wel gevonden ze zijn verkrijgbaar in Europa en Buite Europa check: [/IMG] 4in1 Force Feedback Wheel The Force Feedback racing wheel for PC and all next generation video consoles! The 4in1 Force Feedback Racing Wheel can be connected to PC, Xbox, PlayStation 1/ 2 and Game Cube. A rubberized wheel provides secure grip. Pedal set, hand brake and gears are perfect for all Formula 1 and ralley racing simulations! Hier is de site waar je em kan bestellen: http://www.afterhours.co.uk/speedlink-4in1-force-feedback-racing-wheel-p-462.html
Doet niet echt bijzonder aan Enige wat wel grappig is, is die handrem en pook Maar lijkt me verder niet echt het kwaliteitsstuurtje waar we naar zoeken.