waah nog meer vette games, ik ga morgen op kamers en mn geld is nu al op Ik word steeds armer, heb de xbox nog geen maand en kheb nu al 7 games
Voor de Belgische lezers heb ik de release datums van Turok:Evolution 06/09/2002,Hitman2 13/09/2002,Colin Mc Rae3 11/10/2002,Morrowind 07/11/2002 en Splintercell op 14/11/2002. Ik weet dus echt niet waar éérst aan te beginnen en voor December is nog niets bekend.Zo'n keuze heb ik in géén jaren meegemaakt.
Klopt het behoort gelijk te zijn ... meestal gaat het niet goed.. ik bestel mijn spellen altijd via play.com .. goedkoper en sneller leverbaar
Re: Re: XBOX krijgt wat het verdient in September Ja die moet ook heel goed worden he, als jij zo is als TransWorld Surf dan zou ik hem links laten liggen Dat spel is wel grappig voor een paar x maar heeft toch te weinig afwisseling vind ik...
De xbox heeft tenminste kloten, jij niet... Ik weet niet waar jij voor bent hoor, maarre ga naar je eigen vriendjes toe.
Ja dat snap ik ook niet, misschien omdat wij dan ook wat te schelden hebben Maar hij heeft al twee van die 'de xbox is een klote ding' threads geopend. Echt een raar ventje