Valt op...vind je niet? Bijna elke Console die ooit is uitgekomen wordt gereleased in het zwart. Nou is bij de Release van de Cube ook een Paarse versie uitgekomen maar bij de rest van de consoles is dat allemaal niet. Na een tijd komen er andere kleuren uit; Groen/zwarte Xbox/Crystal Xbox/Zilveren Ps2/Aqau blauwe Ps2/Turkioze Cube/Zilveren Cube. Waarom is dit?
Het is wel opmerkelijk, maar ja. Het zal wel zijn omdat zwart wel in ieder design thuis past. Ok, dat misschien ook weer niet, maar een fel gele xbox komt er bij mij niet in zonder eerst overgespoten te worden. Zwart is gewoon een standaardkleur voor dit soort dingen. Daarom kun je jezelf dan ook gaan afvragen waarom er zwarte computers, video's en tv's zijn...
als je geen standaart kut kleuren hebt kun je ook geen nieuwe mooiere designs uitbrengen om weer nieuwe mensen te trekken.
Zwart en zilver zijn gewoon de meest neutrale kleuren die in elk design passen. Je ziet ook sterk de verschuiving van zwart naar grijs/zilverkleurig. Een knaloranje xbox is leuk voor het EK maar de meeste mensen zitten daar niet op te wachten. Meestal brengen ze er een paar uit als special edition om zo ook weer wat geld te pakken.
Nope die waren grijs, licht zwart zeg maar. Maar dat is ook best standaard. Bij TV's, radio's enzo is dat tenminste ook een standaard kleur. Grijs of Zwart staat overal wel bij.
Denk dat het ook een beetje te maken heeft met welke kleur er op dat moment "in de mode" is zeg maar... Maar mijn TV, stereo, bureaustoel, boxen... allemaal zwart... niet dat ik er mee zit, ik vind zwart juist een mooie kleur
de xbox is niet zwart als standaard kleur... hij is heeeeel donker groen, naja zwart met groene onderlaag of hoe ze het ook hebben gedaan. houden jullie um maar eens goed in een fel licht en je zal het zien!!!
Ik wil een roze... Maar idd wel vreemd dat alles zwart is. Tv`s zijn juist alleen nog maar wit/zilver te verkrijgen. en zwart is geen kleur trouwens
Dat denk ik ook, net als de verschuiving die er bij tv's en andere electronische apparaten heeft plaatsgevonden. Vroeger was alles zwart en nu is alles zilver
omdat zwart nog altijd het goedkoopste verf die er te krijgen is zelfde idee met de T ford die kon je in alle kleuren krijgen, zolang het maar matzwart was
Alle consoles zwart?? van de gamecube is niet ook een paarse versie uitgekomen, er is namelijk ook nog een zwarte versie van uitgekomen. De originele kleur van de ngc is namelijk de paarse, de zwarte is er als 2de kleur niet als 1ste.