Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy

Discussie in 'Algemeen' gestart door GAGGAG, 5 jul 2004.

1. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0

Het spel is deze maand uitgekomen in Amerika en wordt goed ontvangen. In Europa komt het in september uit. Ik had er in het begin niet zo veel van verwacht, want "weer de zoveelste titel van Midway". Het leuke aan dit spel is dat je doormiddel van je gedachte bepaalde Telekinesi trucjes kunt gebruiken. Bv de hersens van iemand uitzuigen :+, iemand in de lucht gooien, door deuren kijken enz. Het spel heeft een andere naam gekregen, was eerst Espionage. Al met al denk ik dat dit wel een topper wordt.

June 2004 - PS2, Xbox
    Your most powerful weapon is your mind in Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy, an action/adventure game that utilizes extensive Psi (mind) powers combined with traditional weapons combat, providing gamers with unique gameplay attributes that clearly differentiate it from any other title in the action/adventure genre.

In order to combat a Psi terrorist movement set to overthrow world order, you, as an elite American Psi-operative soldier, must fight using Telekinesis, Mind Control, Pyrokinesis, Mind Drain, Aura View and Remote Viewing to win a very serious “mind game” against an army of brainwashed terrorist super soldiers and powerful Psi agents.

De officiele website

Klik voor reviews

Paar screenshots:

Video:

Klik

Laatst bewerkt: 5 jul 2004
  2. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Al een tijdje houd ik dit spel in de gaten. Het lijkt mij ook erg vet idd. Dat met die telekenetische krachten lijkt wel erg op de 'force' uit starwars...

Laatst bewerkt: 5 jul 2004
  3. Rawne

Rawne The Ghostmaker

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij heeft hem op z'n ps2 al.....gekopieerd maar ja maakt verder niks uit tis idd een heel goed spel maar voor de volle hap om hem te betalen weet ik niet hoor je kunt iig:telekenisis zoals julie al zeiden, maar nog leuker vind ik zelf mind control iemand z'n gedachten overnemen en met die persoon spelen(werkt uiteraard niet tegen bazen)maar dan kun je met die gene dus je vijanden neerschieten(ze schieten wel gewoon terug natuurlijk)dan als je die allemaal heb kun je jezelf vermoorden wat wel leuk is natuurlijk:p

4. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geef mij maarv Cronicles of riddick *)

5. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    dat is fijn voor je, maar dat heeft helemaal niks met psi ops te maken, dus waarom post je het dan?

iig, dit spel lijkt me zo'n spel wat 1 of 2 dagen 'heftig' is maar daarna weer erg vaak te zien is op x-bazar

6. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Er zit niet eens L!VE op......

7. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Bij chronicles of riddick ook niet

8. Rawne

Rawne The Ghostmaker

Leuk Bevonden:
    0
    Met je eens dit spel is niet goed voor replay maar daar is deze ook niet voor gemaakgt deze is gemaakt om is lkkr een keer de baas uit te hangen:p

9. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ziet dr allenmaal zwaar cool uit, verheug me nu al op ut rondslingere van lijke en ander wazig gebeuren :D

Maar toch zal Riddick redelijk wat konten gaan schoppen, zal toch me favo game blijve :D

10. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    OWww jah daar heb je gelijk in...
    Maar croncles lijkt me veel vettere singleplayer... :9

11. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    ja, daar heb jij weer gelijk in :9
    gamespot zegt ook niet voor niks dat CoR de game is om een xbox voor aan te schaffen :)

12. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game lijkt me gewoon tof omdat je iets anders moet doen, dan normaal. Het spel is toch onverwacht een toppertje geworden:).

13. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu in een level aan het begin waar ik net drie bommen heb geplaatst. De eindbaas is net dood. Ik moet nu als een gek weer naar het landingsplatform rennen, maar als ik daar naartoe ga, ga ik steeds dood. Als ik namelijk weer op de lift sta, dan gaat ie omhoog, stopt ie en dan valt ie naar beneden. Waar moet ik dan heen?

14. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.gamefaqs.com

(beetje arrogant om dit hier te posten terwijl de game nog niet eens uit is! |:- :{ )

15. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    ar·ro·gant (bn.)
    1 verwaand

Arrogant?

In de USA is hij al een tijde uit...

Eerder misschien dom dat ik niks kon vinden in google, een tikfoutje in het woord walkthrough.. |:-

16. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel al een tijdje, en ik moet zeggen dat het zeker het kopen waard is! De powers die je krijgt zijn heel erg stoer, en de graphics mogen er ook wel wezen.

17. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Daar sluit ik me helemaal bij aan! De graphics zijn zeer goed, en die powers zijn echt gaaf. Het voegt echt iets toe aan het 3rd persoon shooter genre.

Je beschikt over een aantal telekinetiche krachten, je kunt je vijand b.v. op afstand oppakken en wegsmijten. Dat is nog het meest simpele gebruik ervan, want je moet je krachten goed gebruiken om verder te komen in het spel.

18. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Is het spel groot?

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Psi-Ops is echt een superspel. Heb een preview versie maar die hangt bij het eind, dat is verrot. Echt te vet om met die krachten te spelen en te surfen op voorwerpen. Ik kan zo uren spelen in de Psi-Ops speeltuin.

20. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, het spel is dus heel vet, moet ik zeker halen. Nog 1 maandje toch?

Goed nieuws!

Verfilming videogame Psi-Ops
    Gepost door: Janne van Herpt - Maandag 16 augustus 2004

Producenten Adrian Askarieh en Chuck Gordon hebben de filmrechten voor het computerspel Psi-Ops verkregen, en zijn in onderhandeling met een vooralsnog onbekende regisseur. Askarieh en Gordon produceren ook de verfilming van het spel Spy-Hunter, met The Rock in de hoofdrol.

Psy-Ops gaat over een agent met speciale krachten, wiens geheugen gewist wordt. Hij krijgt langzaam zijn krachten terug en moet infiltreren in een groep agenten, die deel uitmaakten van hetzelfde trainingsprogramma.

De productie begint waarschijnlijk in de herfst dit jaar. Het is nog niet bekend wanneer de film in de bioscopen moet verschijnen.

Bron

Laatst bewerkt: 17 aug 2004

Deel Deze Pagina