Gratis Game Sound Tracks (OST) Hier is een lijstje met sound tracks die gratis zijn aangeboden. weet jij meer? Post het dan en ik voeg het toe. Complete Sound Tracks Beyond Good & Evil The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher-Bay Dues Ex 2: Invisible War Prince of Persia: Sands Of Time Halo Original Soundtrack Knights of the Temple Enkele Nummers The Elder Scrolls III: Morrowind (by qlimaxter) Streaming Streaming Soundtracks (movie + game) GamingFM Bij gebroken links moet je google proberen. PS. Mocht het een verkeerde plek zijn, dan is verplaatsen geen probleem.
mischien kan je ze niet downloaden, maar je kan ze wel aanvragen op gamingfm.com je kan daar verschillende nummers (pc, consoles etc) aanvragen en dan krijg je ze na een tijdje te horen
De soundtrack van Beyond Good & Evil zocht ik al een tijdje. Thanks! /edit: The Elder Scrolls III: Morrowind
er lopen hier toch aardig wat soundtrackliefhebbers rond, had ik niet ged8 (of gaat het alleen om gamest's?)
voor namelijk wel ( topic titel) maar als jij legale downloads van film ost's kan vinden nodig ik je van harte uit ook een dergelijk topic te starten
neej, dat post ik dan wel in dit topic. ja kan ze wel luisteren op www.streamingsoundtracks.com (goeie kwaliteit)
Bump dit topic, want ik ben er helaas geen ost's meer tegen gekomen... dus ofiemand meld iets fatsoenlijks, of er komt vast en zeker wel een slotje op
Details details... /Mod DesertFox.. idd, Details die er wel toe doen, XBW blijft graag schoon ervan link weggehaald Graag niet op XBW dat soort links vriendelijk dank, en veel plezier met luisteren van de andere Soundtracks (ga ik niet uitzoeken wat allemaal illegaal is *ik moet ook slapen* )