Call of Duty Radiant Level editor probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XquistX, 29 jul 2004.

  1. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: :mad: :mad:

    om gelijk met de deur in huis te vallen ik heb een probleem met de editor van CoD.. om een map klaar te maken voor het spelen moet ik eerst zien of het er allemaal een beetje leuk uit ziet.. maar ik kan niet in het BSP menu.. de benodigde optie's staan er bij mij gewoon niet in... waar kan ik de benodigde gegevens invullen om dit menu wel te zien?

    heeft iemand hier ervaring mee?? ik hoor het graag!!

    alvast bedankt!
     
  2. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic : Hoe maak je je eigen maps :eek:
    Dat wil ik ook !!!
    Kan je het me uitleggen ?
     
  3. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is de link naar een tuturial over radiant. ze gaan hier wel van uit dat je bezig bent met quake 3. maar dat maakt voor het basis principe niets uit.

    http://www.qeradiant.com/manual/Q3Rad_Manual/index.htm

    en hier heb ik de link naar de editor voor CoD:

    http://www.3dgamers.com/dl/games/callofduty/Thirdparty/codtools.exe.html


    verder heb ik mijn probleem een "klein" beetje kunnen oplossen maar het is verre weg van ideaal. deze link:

    http://www.modsonline.com/Tutorials-read-95.html

    laat zien dat je een *.bat file aan moet maken met de benodigde tekst er in om te compilen.. maar ik vind het niet echt handig..

    [edit]: ik heb een progje gevonden waar je instellingen kan wijzigen voor het compilen van je level.

    COD BUILDER
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2004
  4. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    okee. hier is dan eindelijk mijn eerste creatie! binnen kort te downloaden bij:Call of Duty Files of bij ModsOnline.

    maar hier al vast een screenshot
    [​IMG]
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Beetje CS maps namaken voor Call of Duty, vraag me af hoe dat speelt :D
     
  6. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ja... je moet toch wat hé!! en beter goed gejat dan slecht bedacht.
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    lijkt me wel vet
    welke spelmodes?
    S&D, HQ en RT lijken me het simpelste
     
  8. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er voorlopig alleen ff DM van gemaakt.. waren het makkelijkst toe tevoegen. voor S&D, HQ en anderen zit net ff wat meer werk in... maar die staan wel op de planning.
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    moet je wel doen dat zou echt enorm grappig worden
    militia moet ook gemaakt worden :)
     
  10. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ha ja. is wel een idee. deze bedoel je:
    [​IMG]
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    jah :D
    dat wordt echt ownage
    dan wel retrieval
     
  12. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    hier wat screen shots van mijn mapje:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    lol dat vliegtuig _O_
    waar is ie?

    ik wil hem hebbe!!! :+
     
  14. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal kijken of ik 'm vanavond op codfiles.com kan zetten.. het is nog wel een niet goed gecompilde versie dan.. op z'n best compilen duurt bij mij iets van 11 uur ofzo.. :confused: (beetje weinig werkgeheugen en een ouwe hardeschijf....)
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  15. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina