silent hill 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mello1982, 13 feb 2004.

  1. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga hem zeker halen ik heb alle delen dus.
     
  2. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand SH weleens gespeeld met een Dolby Digital set? Damn.... Jammer trouwens dat ze deel 1 niet gaan remaken, die heb ik nog niet gespeeld. Zou vet zijn als extratje bij het laatste deel (4?)
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Wie heeft er ook dat interview in de XBM gelezen? Deze horror krijgt echt sfeer gek :D
    Dat FP in 'the room' lijkt me ook echt geweldig :D

    Waaahh! Enthousiast! 8)
     
  4. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    me to:9
     
  5. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    groot gelijk,heb ze buiten deeltje drie ook allemaal gespeeld,en het blijft gewoon zo'n creepy,abstracte psycho-horrosfeer behouden.bring it on!!!
     
  6. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    coooooooooool:D
     
  8. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    dit spel lijkt me echt schijtopwekkend ENG
     
  9. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Yup, dat word ie zeker.... :D
     
  10. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens dat plaatje met die konijn op bed he....wijst ie nou ons aan:9
     
  11. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer wordt het spel in Europa uitgebracht? In Japan is het inmiddels al uitgekomen.
     
  12. U Black Emperor

    U Black Emperor Obscured

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    In Egypte is die ook al uit :)

    In Europa komt die 24 september 2004 als alles goed gaat
     
  13. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het maar:D
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    De eerste reviews voor de ps2 versie zijn binnen op gamerankings met een gemiddelde van 75% terwijl de user vote 8.8 aangeeft op het moment. Staat dus niet echt met elkaar in verhouding, maar wie weet wordt het gemiddelde nog hoger wanneer de grote sites 'm hebben gereviewed.

    Zou zonde zijn als deze tegenvalt, hij lijkt mij wel interessant.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    lijkt mij ook wel een aardiger vervanger vor de Resident Evil serie die jammer genoeg niet op de x-box uitkomt
     
  16. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Silent Hill II was te bruut :D
    Dat je een beetje rondsluipt in die donkere gangen met je dolby op 100, en dat je dan gewoon een gefreakte stem hoort fluisteren :D:D
     
  17. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    k vind t qua sfeer en zo veeeel beter dan RE,hoewel ik die ook goed vond.het is gewoon een subtieler en meer psychologisch soort horror,ik koop hem sowieso
     
  18. Nemhauser

    Nemhauser Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb 'm ff gespeeld... Vage shit, hoor... Silent Hill (1) was eng, maar dit is gewoon belachelijk... Stroeve besturing, domme puzzels... Misschien dat het later allemaal beter wordt, maar van wat ik heb gespeeld was het niet veel. Wel mooie graphics, trouwens.
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb het spel nu ook "import" ;).. Ik heb nog nooit eerder een silent hill game gedaan en ik had er wel veel over gehoord dat het een goede game zou zijn, nou.... ik heb er nu al spijt van dat ik op normal ipv easy aan het spelen ben... jezus wat een moeilijk spel! de hele sfeer is ook heel raar want je hoofdpersoon denkt steeds dat hij aan het dromen is dus neemt de situatie helemaal niet zo serieus.

    Maar ik heb het nog niet zo ver dat ik al een oordeel over de game kan geven.
     
  20. EgoT

    EgoT Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook een belachelijk oneerlijk spel. Je krijgt nauwlijks ammo (er zitten gvd maar 2 guns in het spel, een revolver en een pistool), en verder krijg je allemaal melee wapens, terwijl melee vechten waardeloos slecht is uitgewerkt. Je character reageert traag, gaat langzaam en colision detection is kut. Stel je voor: Je tegenstander heeft aangevallen, zijn aanvals animatie is klaar, en als je in de buurt komt wordt je alsnog door de aanval geraakt. Lekker programmeer werk van Konami. Zelf kan ik het niet beter, maar toch...
    Het feit dat je nog een partner krijgt, die behalve traag, ook nog de NPC versie van Forest Gump is, helpt ook niet mee. Er zijn nauwlijks health-items, op zich niet zo erg, totdat je door gebrek aan ammo moet melee vechten en constant schade oploopt. En ja, ik heb overal naar ammo gezocht, het is er gewoon nauwlijks.
    De graphics zijn zeer goed, daar geen klachten over. :p
    Geluid is kut, dat is er niet/nauwlijks. En alle vijanden lijken hetzelfde geluid te maken als ze doodgaan....

    Als je een goede Silent Hill game wilt spelen op je Xbox, moet je deel 2 kopen. ;)
     

Deel Deze Pagina