nightfire help!!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door payne007, 16 aug 2004.

1. payne007

payne007 Guest

ik zit vast in het voorlaatste level van nightfire, kan iemand mij helpen? _O_

2. rob wouters

rob wouters !Ferrari!

Leuk Bevonden:
    0
    hoe heet het level, en waar zit je vast/wat lukt er niet? dat maakt het wel een stuk duidelijker

3. payne007

payne007 Guest

het level heet countdown!!!! ;)

4. Casperge

Casperge Guest

Ja wat wil je dan weten?Ik weet bijna zeker dat ik je kan helpen

Mischien zit je vast in de phoenix base,in dat geval eerst naar de controlekamer boven om de deur te openen.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2004
  5. payne007

payne007 Guest

in die luchtkoker?

6. Casperge

Casperge Guest

hoe ziet het eruit waar je vastzit en wat heb je als laatst gedaan

in de c-kamers zijn er ook camera-camers met mannetjes mischien kan je iets met die luchtkokers in die kamers en je moet de groene(niet de rooie!!) plaatjes in de kastje kapot laseren.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2004
  7. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als ik het me goed herinner moet je daar bij die machines van die kleine kasjes kapot laseren, ik zat daar toen ook ff vast het is een beetje onduidelijk, ik hoop dat je hier wat aan had want het is al heeeeeel erg lang gelden dat ik deze game gedaan heb. :D

8. payne007

payne007 Guest

ik hoop het... :{

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij moet je die kastjes kapot lezeren nadat je door al die gangen bent geweest en dat filmpje van kiko ep afgekeke

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je niet hoe je uit dat ventilatie ding moet komen direct als je begint??
    dat kun je tog als je naar beneden kan kijken in die kamer dan duw je op X en dan gaat ie open en spring je naar beneden

Deel Deze Pagina