Eerst een thread openen over hoe je de Xbox aan de PC moet koppelen (illegaal) en nu kraam je deze taal uit. Nee, gaat lekker zo, je eerste posts :{
En niemand hier heeft ooit van jou gehoord, nOOb? Gelukkig heb ik nog nooit van je gehoord, want je eerste paar posts op dit forum verraden weinig intelligentie...
Weet iemand misschien of er nog nieuwe maps komen voor counterstrike, een jaartje geleden hadden ze het beloofd....
Je moet CS niet met RS3 vergelijken. Het zijn twee hele verschillende games en dat blijven ze ook. Ik ben niet Live, maar speel CS al vanaf kerst en ik vind het offline echt heel erg wreed. Ik hoop dan wel online te gaan om daar eens tegen andere te spelen, maar ook offline vind ik het een super spel.
Idd. een jaartje geleden hadden ze het zelfs over een tool voor de PC waarmee spelers levels konden maken die na goedkeuring van MS miscchien als downloadable content zouden komen, nog niets ervan gezien behalve die levels die je van de disc kon unlocken.
ze moeten meer console friendly maps leveren want ik speel militia altijd goed op de pc maar op de box is hij heel anders (minder vriendelijk voor een controller)
kweenie hoe je erbij komt over illegale pc koppel dingen kweenie eens hoe da moet ik open geen threads kijk volgende keer maar eens goed voor je 'deze taal uit gaat kramen'
haha samtex snapt die forums nog niet echt denk ik maar ik zeg, hij is wel goed hoor in counter-strike. dat in ieder geval zeker
efee over de game, ik heb die vandaag gratis in de post gekregen omdat ik iemand had aangemeld op xbox live, erg stoer.
hahahaha n00bs iedereen kent Samtex tog ofni trouwens hij heeft wel gelijk ik heb jullie allemaal niet gezien niet echt hardcore cs spelers hier dus, trouwens militia is de grootste n00b map van cs beetje met je awptje wachten tot er een ctje om de hoek loopt zal jullie manier van spelen wel zijn
majin heel veel mensen spelen het altijd nog.. maar ik had jou uit me lijst gedondert omdat je nooit meer online kwam
haha, wie is hier de hardcore gamer, tog duidelijk KilLerPoMp hor vrinde haha btw, militia is een heerlijke n00b map, daarom speel ik m alleen maar lekker die n00bs afschiete is tog heerlijk!! *) *)