Oorlogs Games.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fearless[NL], 28 jul 2004.

1. gerjan

gerjan Guest

Nuff said _O_

2. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1. Ga ik niet op in

2. Ja zeker de weten, ik weet niet of je het weet, maar Amerika heeft Rusland geholpen met het Lend-Lease project. Dat waren Amerikaanse tanks in Russische dienst.

3. In het begin had men 'een vijand, nazi duitsland' , later ging de kwestie echter over in Communisme vs. Kapitalisme . Slecht, tsja, ik ben niet gek van communisme

4. As mogendheden is de correcte spelling

studeer zelf maar eens af...

3. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    2. Dat maakt het nog steeds niet de geallieerde
    3. In het begin waren Stalin en Hitler maatjes vergeet dat niet, pas toen Hitler Rusland ging aanvallen. Toen begon de ellende pas.
    4. precies, maar dan zonder -

En sorry was inderdaad beetje arrogant om te zeggen van dat afstuderen, sorry daarvoor!

Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  4. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Heb alle oorlogs films gezien.
    En zeg ik dat ik Nazi ben ?
    Ik vind dat er een game uit moet komen hoe Duitse soldaten de oorlog hebben meegemaakt.
    Je weet Normandie blablabla en dan Bastonge blablabla wordt allemaal in die games gezet.
    Waarom dat niet in de ogen van Duitsers.

5. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en de Duitsers waren niet in Normandie aanwezig 8) :confused:

6. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Dan speel je allemaal als Allies he :)

7. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok, Maar wat wil je dan gaan doen als Duitse soldaat in Normandïe?
    Je verliest zo ie zo, en terugtrekken kan niet.

Het zou beter zijn als de game van de invasie van de Duitsers afspeelt.

8. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Normandie schietschijven schieten met een tijdslimiet. Wanneer die tijd om is: run like hell. Zoiets.

Ik denk dat er al genoeg is gezegd door Mr. Mod GothicRules.

9. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Dat je gewoon bepaalde dingen moet halen , verdedigen lekker knallen en dan terug trekken.
    Gewoon de Combat Expiernce van een andere kant meemaken:)

10. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    heb dit topic nou zo'n beetje doorgelezen, maar snap eigenlijk nogsteeds niet waarom mensen tegen een spel zijn waarin je met de duitsers/nazi's/niet-geallieerden speelt.
    In alle andere oorlogsspellen wil iedereen toch ook dat speciale gevoel krijgen. dat komt natuurlijk door hoe goed het spel speelt, maar ook door bijv. de missie briefing, propaganda, level inrichting door bijv. posters en dergelijken.
    mij lijkt het ook wel mooi om dat speciale gevoel ook te krijgen vanuit de ogen van een niksbetekenende duitse soldaat.
    volgens mij zijn trouwens zowel de invasie door duitsland als de invasie van duitsland te spelen. Met een beetje fantasie zijn er best leuke missies te maken ookal weet je dat je moet terugtrekken.

11. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Helemaal mee eens :)
    Sommige Duitsers moesten ook maar knokken.
    Het is ook een uitdaging voor spelontwikkelaars zijn.

12. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    misschien wel een te grote uitdaging. de vraag is of het verkoopt natuurlijk. want je kan zeggen wat je wilt, maar voor veel mensen is het nogsteeds alsof je met de bad-guys loopt te spelen.

13. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hitler en Stalin waren eigenlijk geen maatjes, ze hebben mekaar altijd gewantrouwd. Stalin had tijd nodig en Hitler eigenlijk ook. Stalin had z'n fabrieken net aan het lopen (in 1942 pas) (T-34's anyone :D ) en moest op kracht komen. Duitsland steunde Finland in de Karelische oorlog, tegen Rusland. Hitler wou eerst Europa aan zich onderwerpen.

2. Het maakt ze wel geallieerden omdat ze een bondgenootschap hadden afgesloten, na de oorlog ging men echter een andere weg in.

Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  14. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Geaccepteerd

2 Jahwel, want de Russen vochten Samen met de Amerikanen/Engelsen/Fransen/Canadesen Tegen de Duitsers en NIET tegen de Amerikanen, de rivaliteit tussen Amerika en Rusland kwam pas later.
    en hoe noem je het als 2 *of meer partijen* tegen een gezamelijke vijand vechten? een Alliantie misschien?
    3 nou niet echt maatjes maar dat heeft iemand al gezegd geloof ik
    4 Mijn verontschuldigingen, it's been a while since I've read any Dutch book 'bout anything ;)

15. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het zou toch leuk voor de verandering zijn om een shooter te maken waarbij je als Duitser speelt...

16. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    wel eens gehoord van marketing ? ik denk dat een allied-gerichte game veeeeel beter verkoopt, ondanks dat duits misschien origineler is....

als ik jullie trouwens een goeie oorlogsgame mag aanraden :

REN NAAR DE WINKEL EN KOOP SOLDIERS : HEROES OF WW2

je krijg er geen spijt van.... _O_ (check voor de lol de demo eens)

17. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    bij een mod van unreal 2004 ik dacht dat ie red orchestra heet.. speel je met de duiters of russen.. in de 2e wereld oorlog deze mod is nu nog gratis te downloaden...

18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Gast koop gewoon Combat Mission 2.
    e
    en supervet spel met matige graphics waar je operatie Barbarossa (en de russische tegenstoot) ff rustig kunt na doen.

_O_

19. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst nog een spel gespeeld. volgens mij speelde ik als rommel ofzo. een erg tactische strategie game.
    volgens mij heet het blitzkrieg en dan nog wat.

20. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Heroes of world war 2 lijkt me eik best tof, dat is toch een soort Commandos?

Deel Deze Pagina