2 vraagjes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Virus666, 16 aug 2004.

1. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb 2 kleine vraagjes.

1. Ik kan met winamp niet meer of heel moeilijk nog radio luisteren. Het station waar ik het meest naar luister is ChroniX Aggression (misschien kent iemand dat), maar dat doet het helemaal niet meer. Via iTunes lukt me dit nog wel. Heel raar. Ik denk dus dat het aan winamp ligt. Weet iemand misschien hoe dit kan?

2. Ik lees op dit forum over spy-ware. Wat is dit precies en wat kan ik hier aan doen? Is het de moeite waard om hier iets aan te doen?

Alvast bedankt.

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Er is veel aan te doen, en zeker de moeite waar. Want ze kunnen gegevens stelen, je ongewenste toolbars geven die moeilijk te verwijderen zijn. En er is wat aan te doen! Download Ad-aware en Spysweeper. Gebruik ze allebei, Check regelmatig updates en draai ze 1 x per 2 weken of meer. Zo zou je spyware vrij moeten blijven.

3. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb ad-aware gedownload en gedraaid. hoe krijg ik nu die zooi van mijn computer en kan ik dit zo maar doen?

4. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik luister ook cronix, maar ik heb het probleem dat de buffer soms weer moet inladen.

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Druk next rechtermuis knop, select all object. En dan weer next....

Laatst bewerkt: 16 aug 2004
  6. gerjan

gerjan Guest

Dat ligt aan jou internet snelheid of de snelheid van de "verzender" van dat signaal.

7. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook soms, maar dat heb je nou eenmaal met internet-radio. Het grootste probleem bij mij is dat ie het helemaal niet meer doet. EN DAT IS ONTZETTEND KLOTE :mad:

8. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan ik zo maar alles verwijderen?

9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat kan *)

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    welke van de 2 is beter om spyware te bestrijden?
    ik download nu sweeper.

11. gerjan

gerjan Guest

Geen 1 is beter, de 1 vind wat de ander niet vind, dus gewoon allemaal gebruiken:)

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik weet niet wat ik allemaal moet verwijderen.
    het probleem is dat ik geen mails kan versturen.
    byvoorbeeld al ga ik naar me msn en er staat u hebt 5 e-mails en ik klik daar op gaat hij naar een of andere zoekpagina:confused:!!

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt hier last van... Lees dat maar is. En je moet gewoon altijd alles verwijderen, als echt denkt dat je wat goeds aan het verwijderen bent, dan maak je een backup (quarinte ofzo). Welke de beste is? In combinatie gebruiken en vaak updaten! Want spysweeper vind meer, maar duurt veel langer... Ad-aware 6 (smart scan) duurt maar 5 minuten.. Dus die kan je gewoon ff snel draaien. Ofterwijl, allebei gebruiken en updaten! (ad-aware rechtermuis knop select al object, voor als je 't nog niet wist, anders moet je al die vakjes gaan aanvinken...)

Laatst bewerkt: 17 aug 2004

Deel Deze Pagina