hou nou maar op met hier te posten en ga maar bij de wat meer 'zinnige' (zo zie jij het toch?) threads kijken... Sfeerverpesters hebben we echt niks aan. Je verandert hier helemaal niks door de stoere bikkel uit te hangen, ons voor gek te verklaren en je postcount proberen op te hogen... Ga iets nuttigs doen, of val iemand anders lastig. Wij zijn hier serieus bezig en als jou dat niks boeit, laat ons dan links liggen. Dan doen wij dat ook bij jou, deal? _0/
@mods: Verwijder deze pagina ook maar weer, dit gaat niks worden zo met hem. Iedere pagina die we weer beginnen kan weer gewist worden omdat meneer hier niet serieus deelneemt aan de discussie en zelfs nadat hij wordt aangesproken op zijn gedrag door verschillende mensen nog steeds doorgaat met off-topic onzin. Ban hem of haal dit zinloze geblaat maar uit deze thread.
_0/ om een ban vragen, lekker triest hoor. Als er iemand deel neemt aan de discussie hier dan ben ik het wel. Ik vind het bullshit dat jullie je zo laten vangen door een simpel marketingverhaaltje, maar dat wil je niet horen hé?
Deelnemen aan een discussie? lionkneus vraagt je gewoon om niet te reageren als je het niks interesseert, en jij gaat gelijk off-topic. Ik weet niet of je het doorhebt, maar mods hebben je afgelopen posts al gedelete, maar dat schijnt niet te vatten, blijkt hier wel weer uit: Zal ik es ff uitleggen, dit komt omdat je TE off-topic was, dat het echt niemand kon boeien en het dus ook zeker niet nuttig was voor de discussie. Dus dat je deelneemt aan de discussie is ook niet echt helemaal waar, of wel? Trieste discussie als dit soort dingen worden gepost, vind je zelf niet? Laat ik het nog even wat duidelijker zeggen: sinds jij hier op deze thread reageert is er alleen nog maar off-topic rotzooi gepost en dat vind ik zonde voor een ILoveBees thread. Sfeerverpesters kunnen zich maar beter ergens anders gaan vermaken, dan op een ILoveBees thread. Hier zijn mensen serieus bezig om er wat van te maken en als jou dat niks boeit, dan ga je toch weg? Ik hou je niet tegen. O ja, en dan nog 1 ding: Simpel marketingverhaaltje? Ik zie jou niet met de oplossing aankomen. Eerst nadenken voordat je iets zegt _0/
Hieruit blijkt wel dat je niet gezien hebt wat verdwenen is, het waren niet mijn posts namelijk. En wat betreft het simpele marketingverhaaltje, ze maken het bewust zo vaag dat het puur onmogelijk is om de oplossing te vinden voordat zij het willen. Dat is net het hele idee.
Je mag toch wel een beetje puzzelen en discusseren? Halo2 uitspelen is ook nutteloos, ga je dat ook niet spelen dan?
lees de bovenste posts nog is door gesnapt neeh? Laat mij het nog is haarfijn uitleggen waarom iedereen zo "overspannen" reageert: omat jij het plezier voor de rest vernuekt en het topic verpest met je oftopic gelul.Zo duidelijk ?. back ontopic Die mailtjes zeggen vrij weinig net zo min een "verklaring" van Bungie veel zegt want het strookt niet met deze marketing actie want stel dat iedereen bungie gelooft dan valt dit in het water want dan is het puzzelen niet intresant meer omdat het einde van die puzzel relatief klein is.
Zucht :{ Jajojo, wil je alsjeblieft ophouden met het onnodig posten van non-informatie? De mensen die hier komen voor echte nieuwe info over ilovebees zijn erg teleurgesteld als blijkt dat de nieuwe posts allemaal off-topic zijn. Bij voorbaat dank! _0/
Kijk eens terug, deze thread was al 3 dagen zonder een enkele post dus zo verdomde veel zal er toch niet te vertellen zijn geweest.
kan je nu aljeblieft stoppen met posten? door jou gezeik heb ik een 4e account moeten aanmaken... Ik ben nu al 3x geband door de waarheid te zeggen... jij kan hier gewoon de hele tijd iedereen af lopen zeiken en denken dat je alles bent zonder dat een mod er ook maar op reageerd... dit is toch niet te geloven...
Citaat: Orgineel gepost door WHAT Maar hebben we Our Mutual Friend al ergens op de site van ilovebees gevonden in een verhaaltje? Nee zover ik weet nog niet ,maar ja wat niet is kan nog komen.toch? I hadn't thought about the boy before, but now that you mention it, I had been wondering where the "shipwrecked sailor" came in. The legend about the boy in the cask might be relevant, too. En verder: Quote: I can't see myself was I wearing a dress or overalls or ...? There's a boy on the beach next to me but a wave comes up foaming with spiders and takes away his face- ( ILB-site) En nog verder: Cortana sometimes looks at the Chief in a way that could sort of be like a younger brother.
als je naar dana haar blog staat staat er ook een email, heeft iemand ooit daar iets heen gestuurd?? misschien aan msn toevoegen??
dat begrijp ik, maar je hebt ladybee777@hotmail.com, daar heb ik een email naar gestuurd, maar op haar blog staat een andere email.. heeft iemand daar iets naar toe gestuurd, of misschien op msn toegevoegd? ladybee777@hotmail.com toevoegen??