halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door dfrenk, 15 aug 2004.

1. dfrenk

dfrenk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik zit met halo in dat swamp level, met die neergestorte ruimteschepen, als je naar binnen gaat, zit ik vast, ik ben net bij die neerstortende lift geweest, en blijf maar ronddolen door die gangen heen, maar kom geen steek verder, wat moet ik doen???

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    is er een level met neergestorte ruimteschepen?? of bedoel je laatste level??

3. dfrenk

dfrenk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee of het het laatste level is, je begint in een soort moeras, en er zijn neergestorte ruimteschepen

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
  5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Guilty Spark.... En waar je precies zit snap ik niet helemaal, maar je moet dan met de lift naar beneden, dan moet je links ergens, en dan krijg je een cutscene (opgenomen met een videocamera) heb je dat al gehad? Of ben je nog geen beest tegen gekomen?

6. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    hij zit bij die neergestorte lift, je moet dan terug door de gang waar je vandaan bent gekomen en een andere lift zoeken, gewoon de deuren zoeken die open zijn, dan kom je er wel.

7. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet in een of andere kamer komen waar in het midden een bouwwerk met platen glas zit, daar kun je ergens een verdieping omhoog door op een soort van dozen te springen en zo kun je verder.

8. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je moet dan op een soort stapel van kratten springen, op deze kratten liggen plassen bloed van doden en van dode covenants. Hier moet je op en dan moet je op de verdieping daarboven springen en dan moet je weer verder spelen.

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    waar die dozen/kratten.kisten staan is als je ergens uit een deur gaat dan moet je na links kijken het is beneden zo'n glazen 1ste verdieping.....

10. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is nogal een moeilijke lvl, tenzij je erg lucky bent.

ik zou maar effe een walktrough gebruiken. ( i did )

11. FabianNL

FabianNL Guest

en die cutscene daar is echt zo monsterlijk vet :p beste cutscene in het hele spel :D
    maar is idd beetje wazig level, heb er ook een tijd rond gezworven...zit niet altijd even logisch in elkaar, helaas

12. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Het level is misschien niet zoow logisch maar wel vet easy, want als je eenmaal bij die flood bent moet je gewoon rennen en niet schieten, als je namelijk gewoon doorrent ben je snel en heb je dat level in notime gehaald.

13. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Is wel een heel mooi gedeelte van het verhaal.. Je moet gewoon ff goed kijken denk ik.. Maar het is niet een van mijn favo levels om te doen, aangezien ik halo alleen nog maar co-op speel.

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Laat me raden, jouw favorite levels zijn: Assault on the Control room en Two betrayals? So do i ;).

15. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    kvind tot de flood komt het echt masterlijk daarna wat minder, flood sucks.
    heb je btw wel weer de kans om ammo te krijgen van de human wapens

16. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Guilty Spark 343 is 1 van de makkelijkste levels man..

17. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik zit daar ook vast in het moeras nou ja niet echt vast na 5 minuten mee gekapt:p

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    uuhm........ja dan zit je vast :9 neen dan kom je er waarschijnlijk ook nooit meer uit :cool:

19. payne007

payne007 Guest

eerlijk gezegd heb ik liever covenant dan fluud, vooral de grunts! :9

20. FabianNL

FabianNL Guest

van die flood word je helemaal gek, tis echt super vet voor een uur of iets maar daarna had ik het wel een beetje gehad met hun, die covenant blijft een uitdaging vind ik!

Deel Deze Pagina