Deus Ex 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door HanTheMan, 26 aug 2002.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Heej allemaal, Deus Ex 2 lijkt me echt een super vet spel alleen kan ik me niet voorstellen hoe het verhaal verder moet gaan... k heb em op alle manieren uitgespeeld maar bij welke zullen ze verder gaan....

2. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze gaan niet verder
    er komt een nieuw hoofdpersonage :)

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    yup, heel nieuw verhaal, maar je zal wel wat personages uit deel 1 tegenkomen

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Deus Ex is echt het ultieme first-person spel. Alleen jammer dat ik zo'n perfectionist ben dat ik het bij de eerste keer uitspelen niet kon laten om alle alternatieve routes ook te verkennen. Deel 2 komt pas eind 2003. ff wachten nog dus. Hij wordt wel multiformat, dus we hoeven geen dingen te verwachten die een PS2 niet zou kunnen. Je kunt btw uit 4 characters kiezen aan het begin van het spel. 2 mannen en 2 vrouwen, weer van die bionische...

5. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bent niet de enige die de game langs alle kanten heeft uitgespeeld hoor :D

maar ik dacht dat DE2 gebruik ging maken van de Unreal engine, die zoals je wel weet het best op Xbox draait! dus dat het er mooi uit gaat zien is zeker!

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ow beterz een compleet ander verhaal dus.. maar in welke wereld speel je dan met het nieuwe personage. want in deel 1 veranderd de wereld wel

7. Rude

Rude BIG EGO

Leuk Bevonden:
    0
    gamespy:
    ' Fictionally speaking, DX2 is set on Earth in a post-DX1 future.'

dus gewoon nog op aarde een paar jaar later...

Deel Deze Pagina