Specificaties Type model Q-motion 2.8 / 533 Type processor Intel® Pentium®4 2.8 GHz / FSB 533 Cache geheugen 512 KB Intern geheugen 256 MB DDR RAM 333 MHz (1 module) Moederbord Gigabyte GA-8SIMLHP met 4x AGP (microATX) Grafische kaart SIS651 Graphics, geïntegreerd op moederbord Harde schijf 80 GB 7200 rpm 2MB cache Samsung DVD 16/48 DVD-ROM CD-RW CD-RW brander Read: 52x CD / 32x CDRW - Write: 52x CDR / 32x CD-RW Diskettestation 3,5" (1.44MB) Samsung Fax-data modem 56K V90 PCI Videogeheugen 64 MB (Gedeeld) Uitbreidingssloten 1x AGP / 3x PCI / 2 PCI sloten vrij LAN Ja, on board (10/100 Mbit ethernet) Aansluitmogelijkheden Voorzijde 1x Audio-In ( Line-In), 1x Microphone 2x USB 2.0, Achterzijde 2x USB 2.0/ 1.1, 2x PS/2 (toetsenbord, muis), 1x Parallel 1x COM-Serieel, 1x LAN (RJ45) 1x 6-channel audio: 1x Line-Out, 1x Rear-Out, 1x Subwoofer, 1x Center-Out, 1x Line-In, 1x Microphone-In 1x Game/Midi port, 1x VGA Geluid On-board (ALC 655 SoundMAX 6-channel CODEC) Software DVD-speler met 6 kanaals Dolby audio support. Toetsenbord PS/2 incl Multimedia toetsen Muis USB optical Wheel Mouse Software MS Windows XP Home Edition (OEM versie) NL CD, voorgeïnstalleerd Power DVD V5.x, op CD-Rom Ahead Nero Express V 6.x.x, op CD-Rom Garantie 24 maanden, reparatie (hardware) aan huis + Helpdesk Is het iets om een beetje game van tegenwoordig te spelen ? En het gaat mij dat vooral om de videokaart die erinzit ! Wie geeft me raad ?
Die videokaart zit geintregeerd op het moederbord. Daar zal je helemaal niks aan hebben in de hedendaagse spellen ben ik bang..
Niet bepaald; - De processor is al van het oudere type 533MHz bus i.p.v. 800MHz bus. - Videokaart is geintregeerd op het moederboard, en heeft max. 64MB shared geheugen. Ofwel dan gebruikt ie 64MB van het interne geheugen. Dit zijn echt de meest slechte videokaarten die je je maar kan wensen als gamer. Het is ook weer makkelijk als je niet veeleisend bent, of later wil upgraden naar een losse AGP videokaart. - Het is een ouder moederboard met ondersteuning tot AGP 4x i.p.v. het hedendaagse AGP 8x. - Beste chipset voor Intel processoren: 1)Intel Chipset, 2)Via Chipset en 3 ) SiS Chipset. - 256MB geheugen, het minimum aanbevolen geheugen om Windows XP 'goed' te kunnen draaien, min 64MB voor de videokaart is 192MB intern geheugen over. Niet echt geweldig voor de hedendaagse games. Persoonlijk zou ik hem lekker links laten liggen, er zitten meer nadelen aan als voordelen kwa prestaties voor games e.d. Voor hoeveel vragen ze hier eigenlijk voor?
Owk bedankt ! Dan wacht ik ..... eeeh mijn pa Wel op een andere actie bij de Aldi ofzow ! EDIT: Ze vragen 669 € hiervoor en dat is dan Excl. Monitor !
Als je al een pc hebt dus ook al een kast monitor enz. kan je hem ook zelf maken, dan heb je voor 500 euro een pc met videokaart (9800 pro) een beest-pc, dan hoef je dus alleen de inhoud voor de kast te betalen en krijg je toch een snel dingetje. Voor een pricewatch kan je naar www.tweakers.net gaan, daar kunne ze je sowieso verder helpen
Voor 500 euro een beest van een pc terwijl een computerkast al 40 euro kost en de radeon pro 9800 meer dan 200 euro, dan moet je ook nog een moederbord kopen, intern geheugen en een processor
500-200(radeon 9800 pro)=300 amd Athlon 2500 boxed of een 2800 niet boxed, als je al cooler hebt=150 (maximum) euro dus 150 over. Moederbord, zeg 100 euro kan je nog 2 plakjes intern geheigen erbij halen, maar zoals gezegt, je moet al wel een pc hebben, dus dan heb je al een kast geluidskaart, boxen, monitor, muis, muismat, webcam, toetsenbord enz. Radeon 9800 pro kost soms zelfs minder dan 200, check www.tweakers.net, voor 190 heb je er al 1, maar oke, mischien kan je 50 euro over de 500 heenkomen als je doet wat ik zei, mar toch 550 is alsnog redelijk voor een goede pc
Meiden, we hebben ook nog deze ...... Type model Micromaxx BlackTower Type processor AMD Athlon XP 64 3000+ Intern geheugen 1024 MB DDR RAM (2 module) Moederbord MSI VIA K8T800, DDR single channel, met 8x AGP, Lan, Firewire on board. Grafische kaart MSI Geforce FX5700 8x AGP, 256MB DDR-RAM, TV-out, Video in(intern), D-SUB VGA en DVI-I Plug Harde schijf 160 GB 7200 rpm Seagate Baracuda ST3160021A DVD 16/48 DVD-ROM Sony DDU 1612 DVD-RW (Write: 8x DVD-R, 4xDVD-RW, 8x DVD+R, 4x DVD+RW, 24x CD-R, 16x CD-RW Pioneer DVR-107DB Diskettestation 3,5 "[1.44MB] Sony 3,5 "[1.44MB] Sony Fax-data modem/TV-tuner 56K V90 / TV-Tuner PCI-Combicard met remode Control Videogeheugen 256 MB DDR-RAM Uitbreidingssloten 1 x AGP / 3 x PCI / 2 PCI sloten vrij IEEE1394 [firewire] 1 x aansluiting aan de voorkant 1 x aansluitingen aan de achterkant LAN Ja, on board [10/100 Mbit ethernet] Aansluitmogelijkheden Voorzijde - 1 x IEEE1394 - 1 x Video-In [Composite] - 1 x Video-In [S-Video] - 1 x Stereo Line In Jack - 1 x Stereo Line In L + R chinc - 1 x Microphone - 1 x Headphone - 3 x USB 2.0 - Flashgeheugenkaartlezer - Memory Stick - Memory Stick Pro - IBM Microdrive - MultiMediaCard - CompactFlashCard - Smart MediaCard - SD Card (geheugenkaarten niet inbegrepen) Achterzijde - 4 x USB 2.0 - 2 x PS/2 [toetsenbord, muis] - 1 x Parallel - 1 x COM-Serieel - 1 x LAN [RJ45] - 1 x IEEE1394 - 1 x 6-channel audio: 1 x Line-Out, 1 x Rear-Out, 1 x Subwoofer / Center-Out - 1 x Line-In, 1 x Microphone-In - 1 x SPDIF-In, 1 x SPDIF-Out Geluid - On-board [Dolby Digital 6 channel audio] Toetsenbord PS/2 incl Multimedia toetsen Muis PS/2 Wheel Mouse Software - MS Windows XP Home Edition [OEM versie] NL RecoveryR - Microsoft Works 7 suite Op CD - Cyberlink Power Cinema suite (OEM) - Ahead Nero Burning Rom 6.xxx (OEM) - CA E-Trust Antivirus (90 dagen) Garantie - 24 maanden, reparatie (hardware) aan huis Ziet er een stuk lekkerder uit volgens mij !
Ja maar de videokaart zou ik gauw vervangen. Die kan bijna niet meer op tegen de toekomstige spellen.
Videokaart is idd iets van medium end ofzo, zinloos 256mb die die kaart niet waardig is. Wat is de prijs?
Dit is een aanzienlijk betere PC, ook de videokaart is een goede vooruitgang. Alleen erg jammer dat deze videokaart niet erg lang meer mee kan gaan met sommige huidige games, en nog belangrijker, de toekomstige games. Maar het is zeker een goede PC, je kan later altijd nog besluiten om de videokaart te vervangen voor een sneller model
ik heb die g-motion gekocht en heb er een radeon 9600 xt in gegooid 256 ram extra erbij geprikt en een moederbord met 8xagp 800 mhz en hij doet het super
hier een review van die eerste AH pc : http://www.hardware.info/reviews.php?id=500 Maar mikey, je kunt beter w88 en een goede kopen, anders krijg je er echt spijt van. W8 anders tot ik me nieuwe pc binnen heb, die is 730 euro, maar ik weet niet hoeveel je vader wilt betalen. BTW, dikke mazzel heb jij, ik heb er weken voor moeten werken, en jij krijgt hem