Rainbow 6:Old city

Discussie in 'Algemeen' gestart door So1aris, 16 aug 2004.

  1. So1aris

    So1aris Headshooter

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in het level Old City bij R6. Als ik bij het huis van het target kom, loop ik de hoek om, en dan wordt mijn maat en vervolgens ik helemaal kapot geschoten vanuit het niets... Wat doe ik verkeerd, waar zitten de vijanden?
     
  2. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zaten de terroristen in een keldergat rechts van je. Je kan best infraroodzicht gebruiken, dan zie je ze beter. Ik hoop dat je die plaats bedoelde en nog veel suc6 ermee
     
  3. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ff vloekends off topic, maar weet je dat ik in Kroatie op vakantie ben geweest...en die binnenstad van plaatsje Pula..was gewoon een grote RBS3 deja vu. Echt heel tof.
    Old City, welk land was dat? Kroatie denk ik?
     
  4. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je als je vanuit dat grote plein dat huis wil inlopen of in dat huis? Als je vanaf dat plein loopt en het hoekie om dan zit hij rechts achter een muurtje en een vat verstopt.
    En misschien nog achter een raam recht voor je dan, maar volgens mij zat daar nooit iemand.
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier zitten de echte RS3 diehards :cool:
     
  6. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is bedoel je die level met (als je bij die punt komt waar jij bedoelt) waar je aan de rechter kant een soort van grote ingestorte bakpan ziet. Als je bij die punt aan de linker kant kijkt dan zie je een deur. Daar moet je naar binnen. En dan naar de volgende deur. Als je nu voor de deur staat dan is de vijand aan de rechterkant in een klein raampje te vinden onder die dakpan. Je hoeft dan alleen maar om het hoekje te kijken en dan heb je hem zo dood. Piece Of Cake.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2004
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dubrovnic, Kroatia (hoop dat de spelling goed is)
     
  8. So1aris

    So1aris Headshooter

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de radar kijt, zie je dat het pijltje in het huis wijst waar je voor staat. ALs je naar rechts gaat, om door de deur te gaan, kom je erachter dat je er niet door kunt. Als je rechtdoor gaat, zie je een trap omhoog, met een soort plank die schuin tegen de trap staat (als je weet waar ik het over heb, dan snap je het). Als ik naar die trap loop, vallen ik en mijn robotmaat allebei doorzeefd op de grond...
     
  9. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Had je dit al gelezen?
    Je moet gewoon naar die deur die je aan de linkerkant ziet. Dus niet in de richting van die trap lopen. Als je het nog niet begrijp zou ik het je ook online kunnen laten zien.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2004
  10. So1aris

    So1aris Headshooter

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het level inmiddels gehaald, thnx voor de tips
     

Deel Deze Pagina