Heey, heeft er iemand al wel eens iets besteld bij www.dvdcrave.com en zoja, is dat helemaal goed verlopen zonder extra kosten...Alles lijkt er namelijk zo goedkoop, maar zitten er geen extra kosten aanvast?
ik heb er regelmatig wat gekocht, er is nooit iets fout gegaan, het is heel betrouwbaar en ze zijn ook behulpzaam als er iets verkeerd is gegaan met je bestelling (bijvoorbeeld toen ik hem perongeluk naar de Nederlandse Antillen gestuurd had:$) er zitten wel verzendkosten bij maar dat is niet zo veel, volgens mij maar een paar euro, en je kunt het ook verzekeren (wat ook een paar euro kust)... dus er zitten niet echt extra kosten aanvast... het is gewoon goedkoop maar volgens mij was hier al ergens een topic over k zou maar ff zoeken
owkee bedankt...is het goed dat als ik wat koop...ff wat aan jouw kan vragen als ik iets niet weet??? deze kan dan wel dicht, als er een andere is
jah hoor is goed... ik weet niet zeker of ik je kan helpen, en het is ook niet zo moeilijk om iets te bestellen... maar als je vragen hebt pm je me maar of je voegt me toe op msn