Ik heb een vraag. Ik vraag me af of Unreal Championship wat is. Is het een goed spel en de moeite waard om te kopen????
Moeite waard als je van snelle actie houdt. Ik vind het een gaaf spel. Maar dan wel op live of met veel vrienden anders niet je geld waard. Maar dat is mijn mening. Wij kunnen niet bepalen wat jouw smaak is, en wat jouw mening zou zijn over dat spel. Wij kunnen niet voor jouw beslissen op dat gebied. Lees reviews etc en kom er zo achter.
He bedankt ik hou namelijk ook van veel actie en schieten maar ik geen live lijkt mij namelijk heel duur kan jij er wat van zeggen over live???
Deze game is zeer gaaf, een lekker snelle shooter, daar houd ik zelf ook veel van. Maar je moet voor deze game wel live hebben, want voor de singleplayer hoef je hem niet te kopen. Op live is de game 10 keer zo gaaf aangezien je dan kunt blijven spelen. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. De game is nu denk ik 25 á 30 euro.
haha boessie heeft gewoon niet zo'n snelle reactiesnelheid dit spel is echt top, met live nog veel beter, en als je twijfelt over live -> fuck je twijfels, live is da bomb voor 30 euro hebje een jaar live, een leuke live game en een headset -> wat wil je nog?? en met de komst van Halo2/DoAU/Forza MOETJE wel live hebben!
zonder Live! is het niet zo'n heel boeiend spel, alleen de MP is leuk als je met veel vrienden bent! dus, als je koos-vriend-loos bent, moet je hem niet kopen!
op live vond ik het ook een bout spel. Net zoals boessie zegt het gaat gewoon te snel en is niet een game voor mij.
Gebruik de Xboxworld fora [search]zoekfunctie[/search] over UC threads, en lees reviews op Xbw en andere Xbox games sites voor meer info over UC. - Closed