Microsoft wil in het eind van 2003 100.000 gamers online hebben. Had ik ergens gelezen hier op het forum in een kranteknipsel. Vindt dat zelf wel erg weinig of gaat dat per server. 4 servers 400.000 mensen online, maar wat ik er van bergrijp zijn het er wereld wijd 100.000. Als dat zo is dan komen wij toch niet aan de beurt die aantal haalt amerika zelf wel. Zoniet dan mogen frankrijk, duitsland en engeland ook nog eens eerder als ons dan hebben ze er echt genoeg. Heeft iemand hier meer informatie over.
JA denk je dat echt ze hebbe er nou al 10.000 testers daadelijk in europa ook nog, mischien niet zo veel als in amerika maar toch weer een paar duizend. Ik denk dat ze al 100.000 mailtjes hebben gehad over de hele wereld die met het beta program mee willen doen.
Ik denk wel dat MS dat makkelijk gaat halen, er zijn zoveel beta-testers over de hele wereld die er een moord voor over hebben om xbox live te hebben. En dan komen de iets minder die hard gamers er ook nog bij, zeker 100.000 als je het mij vraagt...
Hoeveel online gamers had de dreamcast 200.000 dat moet microsoft toch makklijk inhalen in 14 maanden. Had eerst op xbox.com (ergens in april) gelezen dat ze 250.000 gamers online wilden hebben. dat hebben ze drastisch naar beneden gehaald.
Ja de verkoop van de xbox in Europa viel dan ook behoorlijk tegen... Maar 100.000 moet toch een piece of cookie zijn voor MS?
Ik denk dat ze dat makkelijk halen. MS heeft voor het einde van 2003 denk ik wel meer dan 1 miljoen gamers online hoor.
1 miljoen is misschien wel wat overdreven MS zegt gewoon 100 000 om ni te grote verwachtigen te scheppen, het zijn er bijna zowiezo meer... kunnen ze zeggen "onze verwachtigen zijn meer dan overtrofffen"
Hahaha ja daar doen ze het om Kunnen ze zeggen, de verkoop van xboxlive is ver boven onze verwachtingen gestegen. Nu al met een groei van 80%. Dit is een revolutie