Ik ben een weblog fan. Ik bezoek dagelijks weblogs van vage kennissen tot goede vrienden. Sommige zijn grappig andere zijn boeiend.
Welke weblogs bezoeken jullie dagelijks wekelijks en waarom bezoek je ze? Heb je een eigen weblog of ben je juist anti-weblog?
Als je een Weblog hebt welke tools gebruik je dan?
Kortom vertel eens wat over jou weblog surf gedrag en vertel ons waarom wij de genoemde weblogs moeten gaan bezoeken.
Het is niet de bedoeling je eigen sites te gaan promoten, maar het moet eerder een ontdekkingsreis worden. Als je je eigen weblog echt het einde vind overtuig dan een andere bezoeker om jouw weblog te promoten. Op zoek naar nieuwe Blogs! Ik bewerk het lijstje met genoemde blogs ... mits beargumenteerd
...
Lijst met genoemde blogs
- www.ilovebees.blogspot.com - Dana Awbrey www.ilovebees.com
- www.woutert.nl - Wouter Xbox redacteur
- www.fardo.nl - Fardo Xbox Nerd
- www.geenstijl.nl - geen stijl ... website van de Chileen & bekend van de chips
- www.nicodijkshoorn.com - columnist
- www.controllerboy.com - Niels freelance game Journalist
- www.flabber.nl
- www.jaggle.nl . Deze weblog wil je van alles wat laten zien wat er op internet te vinden is
- www.cyhwuhx.com , blog van een redacteur van de Ngamer. Aargie gast, zie hem regelmatig in de Next level. Schrijven kan hij best goed, vooral zijn stukjes over de zaterdagmiddagen in de winkel zijn erg leuk.
- www.controllerboy.com , al vaker genoemd. Niels 't Hooft is de ex hoofdredacteur van de N3, ens schrijft nu voor de Ngamer. Erg leuke stukjes, soms een beetje vaag, maar meestal wel goed.
- www.zopp.nl , erg, erg leuk. Blog van Blaise, vaak ongelooflijk grappig, heeft een hekel aan alles en iedereen (vooral gothics moeten het ontgelden)
- www.ongeziendetiefus.nl - een weblog van Nico Dijkshoorn (zijn andere site heb ik al eerder genoemd) die daar typeringen geeft van actuele gebeurtenissen waar hij zich aan ergert, op zo´n manier dat het echt ontzettend grappig wordt
- www.moslam.nl altijd wel wat grappigs te vinden
- belledejour-uk.blogspot.com weblog van een Engelse Callgirl
- www.luuk-online.nl weblog van de xbw dicta... ehm ... admin
NB post info waarom het een leuke weblog is. Waarom moeten we jouw leven of dat van iemand anders gaan volgen? Post geen website al is je website nog zo mooi. Dat kan misschien in een andere thread
Laatst bewerkt: 12 okt 2004