Welke Weblogs heb jij bezocht?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fardo, 17 aug 2004.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Ik ben een weblog fan. Ik bezoek dagelijks weblogs van vage kennissen tot goede vrienden. Sommige zijn grappig andere zijn boeiend.

Welke weblogs bezoeken jullie dagelijks wekelijks en waarom bezoek je ze? Heb je een eigen weblog of ben je juist anti-weblog?
    Als je een Weblog hebt welke tools gebruik je dan?

Kortom vertel eens wat over jou weblog surf gedrag en vertel ons waarom wij de genoemde weblogs moeten gaan bezoeken.

Het is niet de bedoeling je eigen sites te gaan promoten, maar het moet eerder een ontdekkingsreis worden. Als je je eigen weblog echt het einde vind overtuig dan een andere bezoeker om jouw weblog te promoten. Op zoek naar nieuwe Blogs! Ik bewerk het lijstje met genoemde blogs ... mits beargumenteerd ;) ...

Lijst met genoemde blogs

NB post info waarom het een leuke weblog is. Waarom moeten we jouw leven of dat van iemand anders gaan volgen? Post geen website al is je website nog zo mooi. Dat kan misschien in een andere thread

Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Om te beginnen:

Ik bezoek nu de weblog van Dana Awbrey nu bijna dagelijks, omdat ik meer van I love bees te weten wil komen. De weblog van Dana is fictief, maar we moeten haar als een echt mens beschouwen ... niet iedereen snapt dat ... en dat is soms een beetje jammer

Daarnaast bezoek ik ook de site van Wouter bijna dagelijks ... Wouter was een oud XBW redacteur en werkt nu achter de schermen bij XA waar ik ook mijn stekje heb gevonden. Wouter update zijn site regelmatig, maar niet dagelijks. Hij heeft gewoon een leven :+

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik bezoek best wel vaak Weblogs, vooral als ik ze in een sig zie staan ofzo dan kijk ik er even rond.
    Kom bijna dagelijks op die van jou :)

4. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    slijmbal

5. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  6. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ik check dagelijk woutert.nl en dan alle links die naast zijn blog staan, dus ook die van de TS.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Misschien wat meer detail of info zou leuk kunnen zijn dus bijv

Niels is schrijver en freelance videogame- journalist. Zijn debuut 'Toiletten' verscheen in september 2003 en heeft hier zijn eigen blog

8. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
  9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ik kom dagelijks op www.jaggle.nl . Deze weblog wil je van alles wat laten zien wat er op internet te vinden is.

Verder kijk ik ook vaak in even naar de weblogs die in de sigs van users staan

10. XeoN

XeoN Guest

Die Niels schrijft toch ook voor The Daily Gamer ?

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Daily Gamer was toch een eenmalige bijlage bij de PU?Maar het is idd wel Niels `t Hooft

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    http://www.cyhwuhx.com, blog van een redacteur van de Ngamer. Aargie gast, zie hem regelmatig in de Next level. Schrijven kan hij best goed, vooral zijn stukjes over de zaterdagmiddagen in de winkel zijn erg leuk.

http://www.controllerboy.com, al vaker genoemd. Niels 't Hooft is de ex hoofdredacteur van de N3, ens schrijft nu voor de Ngamer. Erg leuke stukjes, soms een beetje vaag, maar meestal wel goed.

http://www.zopp.nl, erg, erg leuk. Blog van Blaise, vaak ongelooflijk grappig, heeft een hekel aan alles en iedereen (vooral gothics moeten het ontgelden)

13. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me nooit zo verdiept in die weblogs, maar ze zijn toch best interessant. Maar die cyhwuhx, hij heeft toch ook op dit forum een tijd rondgehangen?

14. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Klopt, zat in de begintijd van Xboxworld in de redactie. Was oo nog op de PUA vorig jaar. :)

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik ben 1 keer op die van jou geweest en 1 keer op die van wendy
    meer niet :)

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
  17. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Keek er vroeger wel na, nu niets meer eigenlijk.

18. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik kijk niet zo vaak

19. gerjan

gerjan Guest

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Deel Deze Pagina