[XOne] Live trails aangeboden 4 free!

Discussie in 'Games' gestart door woolyonline, 19 aug 2004.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik zelf al live heb en mee heb gedaan aan night of xbox live heb ik nu 3 2 months trials liggen. Ik geef deze gratis weg aan de eerste die maalt, 1 per persoon en alleen mensen zonder live. verzendskosten worden door mij betaald (eigenlijk heeft mijn mamma gewoon een hele rol postzegels van het werk) maar daar gaat het niet om.
    DUS.. wil je een trail zeg het dan hier!

greetz wooly

Wat heb ik tog een goed hart O-)

Moderators ga niet reageren dat het in het verkeerde forum plaats, ik plaats hem niet in x bazar omdat het dan neit op de voorpagina van de site komt, ik wil er snel vanaf en omdat je ze voor 30 september moet activeren moeten ze snel de deur uit!

Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  2. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaah Woolyonline wat heb je toch een goed hart...me adres PM ik wel ff...
    Heel erg bedankt (en bedank je moeder ook maar)
    Grtz

3. daandegekste

daandegekste Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou geweldig zijn als ik een trial van je kreeg. Ik wel nu echt al een half jaar Live en het zou super zijn om de Hurricane Pack voor Ninja Gaiden te hebben.
    Ik PM mijn adres.

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft je adres niet te pm'en, wooly kan ook gewoon de code openkrassen en hem pm'en. Scheelt verzendkosten :).

5. daandegekste

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad...is tie eigenlijk nog wel geldig?

6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    THanx rick voor het idee, daan en silent ik pm jullie vanavond de code's wel ff ik moet ben namelijk de hele dag vanaf nu dat ik dit bericht schrijf weg. En mensen vergeet niet, ik heb er nog 1!

greetz wooly

En daan ja, hij is nog geldig, je moet um activeren voor 30/9/04 dus dat is het nog niet!

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ik heb een jaar geleden een xbox gekocht en toen zat er ook al live op.
    teminste bij de beginscherm.
    maar al krijg ik jou code en ik zet er internet op kan ik dan over live spelen?
    of heb ik al een xbox live code die ik bij het begin afaan kreeg bij mijn xbox die geldig is?
    anyway ik wil er wel een anders.

8. XForce1

XForce1 Guest

He woolyonline, heb je er ook 1 voor mij.
    Mijn nichtje heeft voor d;r verhjaardag ook een xbox gekregen en ik wil haar ook verslaafd maken aan Live. Zoals je kunt zien heb ik al Live maar deze code is dan dus voor haar.
    Alvast bedankt

9. daandegekste

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik eigenlijk internetverbinding? krijg je instructies op de dashboard?

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een internet kabel erin doen, of bij een game op live functie drukken. Dan komt hij vanzelf erbij staan. Dat had ik eerst ook, want ik heb hem al vanaf de launch...

@ Daan: zie xbox.com en ja, je doet een internet kabel erin (achterkant). En je drukt op xboxlive in je destkop. Je voert codes gegevens en creditcard gegevens in. En dan heb je xboxlive. Het kan zijn dat er problemen voorkomen, maar met een normale verbinding kan dat niet gebeuren. Anders moet je even 1 van de centrale thread in Xboxlive, network etc raadplegen.

Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  11. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou er ook wel 1 willen.

maar kheb al wel eerder live gehad (ook met zon kaartje). miss wil je em liever aan iemand geven die nog nooit live heeft gehad.

ik zie net dat er al 3 voor me zijn :)

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom koop je niet een starters kit dan Socks? Je weet toch al hoe het is, of het bevalt of niet?

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik wil er ook een, al zijn er nu al 4 mensen voor mij geweest, ik kan heel zielig kijken.:p

14. gerjan

gerjan Guest

Maar je hebt nog steeds een Credit Card nodig, vergeet dat niet.

(is toch zo?)

15. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    jup, mja ik ik heb alleen nog niet echt veel live games en dan vind ik het zonde. ik w8 nog ff op halo2 en dan neem ik xboxlive.

@gerjan. idd je hebt creditcard nodig

Deel Deze Pagina