Hij is ook een illegaaltje , ik trouwens ook Jij wil dus zeggen dat je voor elk PC spel 50 euro gaat dokken? Pff. Jij download nooit iets illegaals?
ja hou je rot smoel maar dicht triest moeders kindje, ohh ik snap het jij reageert zo omdat je zelf geen spelen mag dl van je moeder DA's pas triest LATERZZZZ btw silent hill is veels te eng voor je _0/
RKO ik vint het goed dat je de spellenmaatschappij te duur vind en dus spellen download maar dan moet je vooral niet hier mensen gaan lastig vallen ik bedoel, niemand hier kan dat spel hebben *tenzij illigaal maar dat mag niet dus daar praten we hier niet over* dus moet je hier niet vragen of we je kunnen helpen... Trouwens leuke intro op dit forum je hebt al aardig veel fans vergaard hier.. *not* Steun creativiteit, steel het niet!
Ow ik download heus wel eens een dvdtje hoor. Maar dan ga ik niet zogenaamd stoer zitten doen op een forum dat is zo vroeg al een spel/film heb. En inderdaad, ik heb al mijn spellen legaal.
trouwens waar bemoei je je eigelijk mee ik vroeg of iemand een walktrough wist en ja so what ik koop geen spellen die je ook voor niks kan krijgen ja dat jij nou alles orgineel koopt is jouw probleem dat intreseert mij geen F**K en hoeveel fans ik heb al helemaal niet
lol halo 2 over 2 maanden te koop ik kan hem al dl /Mod Lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] eens door. Over illegale praktijken wordt hier niet gesproken. Doe je dit nog 1 keer, dan heb je een OW aan je broek. - Orcrist
lees dit eens :{ tjonge jonge 12 post en voelt zich een hele vent .... een echte puber! als je je hier niet thuis voelt ... ga dan weg _0/ <zucht>
Ben niet iets te laat tegen deze thread aangelopen zie ik. Hij gaat nu dicht, en RKO lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] eens goed door. Nog 1 misstap en je mag de consequenties gaan aanvaarden.. - Closed