[XOne] Xbconnect Startersinfo (FAQ)

Discussie in 'Games' gestart door NatureGoneWild, 29 apr 2003.

1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat van die host voordeel, tsjah daar zijn erg veel discussies over. De een vind het onzin de ander vind het lullig. Laat ik maar even uit eigen ervaring spreken; de host heeft altijd voordeel, des te lager zijn upload des te meer voordeel hij heeft, minder upload>meer delay/lag voor de mensen die joinen. Maar met een beetje slim spelen (lees: power ups verkloten ;)) kan je het al vaak moeilijk genoeg maken voor de host, op zijn minst hun shield wegknallen zodat je teamgenoot hem wel afmaakt.
    De meeste hosts maken natuurlijk dik gebruik van hun voordeel, met clanmatches is het ook vaak de host die de sniper rifle gebruikt, omdat dat gewoon 10x makkelijker is om dat op je eigen host te doen. Daarnaast is over lag klagen nogal makkelijk als je verliest, maar wat het zure is is dat dan vaak de host je niet gelooft als je verliest en een paar kills achter staat, dit is iets wat mij nogal vaak overkomt.

Maar ik zou het gewoon online gaan spelen, als je lang genoeg speelt word je al snel genoeg om de meeste pistol fights te kunnen winnen van de gemiddelde hoster, om dit van de pro's te doen is toch echt een stuk moeilijker. Gewoon niet bang zijn dat je verliest van de host, mijn tip is dat je gewoon een goede host moet zoeken en daar veel spelen. Zo raak je gewend aan zijn "delay" zodat je gewoon steeds beter gaat spelen zonder gezeik van anderen.

Laatst bewerkt: 12 jun 2004
  2. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan een rj-45 patch cable dan?

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    De eerste (groene balk) is gewoon van je modem naar je pc, en die van je 2th nic naar je xbox(als je die setup gebruikt) noem je ook wel een crossover cable(lees leganda van het plaatje)Die crossover cable kan je bij de lokale pc boer vast wel halen, en anders bestel je hem via internet onder rembours als je het niet vertrouwt..:)

4. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt zo geil, ik hoor het vandaag voor het eerst. Halo 1 online, wicked:D

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heeft XBC nu problemen ofzo? Heb ik net xbc 4.1 gedownload, tv en xbox hier helemaal neergezet in deze kamer. Maar nu wil hij mij niet aanmelden. :confused: Ik heb ook een nieuwe account maar proberen te maken maar toen zei hij dat de server niet reageerde.

6. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Ja vandaag was hij paar uur down, maar vanaf 3 uur draait ie al weer op volle toeren:)

7. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ah nee hè. Ik had het net de xbox en tv enz. opgeruimd zo'n 5 minuten voor 3.:{

8. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Gebeurt niet vaak hoor, je hebt gewoon de verkeerde tijd uitgezocht:)

En binnenkort update ik hier weer nieuwe games+wat er wel en niet met headset kan..

9. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    heb nog 2 vraaggies moet je nu xbc via pc of via de xbox downen? en moet je nouw via de pc of xbox servers vinden?

Heey The Matrix kom jij uit beek, dicht bij nijmegen?

Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  10. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    1st:
    Op de pc moet je xbc downloaden op www.xboxconnect.com

2nd:eek:p je pc EN xbox, met je pc start je XBC op, je gaat een room in, je hebt je xbox dan mischien al aanstaan,(uitgaande van halo even..)multiplayer/system link.Daar staat dan een game die je kan joinen als de host al een game gemaakt heeft.. en als alle setups goed staan.

11. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee uit zuid limburg.

Is er iemand die nu op xbc wil komen spelen? O-) Ik heb een room genaamd Giel en speel Halo. Maar niemand komt...

12. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    [update]Weer flinke update gegeven, heb bijvoorbeeld bij alle mogelijke linkgames de linkneerzet naar een xbwlink van dat spel..[/update]

13. Jestix

Jestix Xbox Live

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt Halo nog veel gespeelt? Want heb hem ook al op PC, waar ik hem dagelijks op speel maar als Blood Gulch nog veel wordt gedaan haal ik hem wel even voor de Xbox classic kan ik meteen wennen aan halo controle ^^

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, Halo wordt zeker nog veel gespeeld.

15. dephaezer

dephaezer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werken de games vanaf de hardeschijf ook??? of alleen de orginele games?

/Mod We praten hier dus niet over het spelen van games vanaf de harddisk, want dat kan niet.
    Kan het wel, dan is het illegaal en daar praten we hier niet over.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2004
  16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoi welkom

lees de FAQ even

17. Rovak

Rovak Guest

sry maar probeer je nu voor admin te spelen

18. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi......vraagje....

Waar bemoei jij je dan mee?
    Ben jij dan soms wel een admin om aan een niet admin te vragen of hij soms voor admin aan het spelen is?

Inderdaad.....gewoon lekker rondhangen hier en wat posten, maar laat het moderaten aan ons moderaters en admins over.
    Als je iets te klagen hebt over een bepaald persoon, dan rapporteer je dat via de in de FAQ beschreven wijze.

19. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Klein stuk over halo2 toegevoegd, sindat xbc weer populairder is daardoor:)(eigenlijk door het gebrek aan een credit card maar toch:cool: )

20. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    huh kan je dus nu met halo 2 via xbc ook tegen ntsc spelen dus niet alleen pal??

Laatst bewerkt: 16 nov 2004

Deel Deze Pagina