Las net op een Duitse site dat de Amerikaanse versie van Sudeki ook op de Pal Xbox af speelbaar is. Dus zonder mod. -moeten ze vaker doen. http://www.gamezone.de/news_detail.asp?nid=26111&nf=&rand=3107111735
ach voor dat kleine verschil in datum van uitkomst, eb dat grote verschil in € om het te laten opsturen.
Dit is een goede stap! Soms komen spellen niet eens uit in Europa omdat ze bang zijn dat het hier flopt (of dat het in Amerika flopt, als het daar flopt dan komt het hier niet uit).
Waar slaat dit nu weer op? De meningen over deze game zijn gewoon verdeeld, zoals je ook aan de verschillende reviews kunt zien en aan de persoonlijke meningen van gamers die de game al hebben. Ga dan ook niet de fanboy lopen uithangen met je gezeur over PS2 en GC fans aub :{
Eigenlijk heb ik best wel veel mensen gezien die de game best leuk vonden. Door de reviews slaan veel mensen zulke games over en oordelen er te vroeg over, waardoor ze de game niet eens een kans geven en dat is best zonde. Zo heb ik bijna shenmue 2 overgeslagen, je hebt wel gelijk ja de meningen zijn verdeeld, maar iemand anders zijn mening is niet altijd jouw mening.
Dat de meningen verdeeld zijn, is helemaal niet erg. Ik heb de demo gespeeld en vond het spel erg goed, ik ga het dus 'gewoon' halen. Dat Sudeki niet zulke heel hoge cijfers krijgt, heeft in mijn ogen ook te maken met de wel redelijk grote hype die er was. Nu blijkt Sudeki iets meer standaard te zijn, en daar worden de makers nu op afgerekend. Dat het misschien standaard is, wil nog niet zeggen dat veel mensen er geen plezier aan kunnen beleven.
volgens mij gwoon een goede RPG. Okk moet ik ff zeggen dat Fable zo is gehyped etc door mooie graphics maare eenmaal uit zijn het dreamcast graphics vergeleken met andere games
Whahaha ik heb hem al. Ik heb namelijk een NTSC xbox dus ik heb heb hem ook al maar ik moet zeggen het is een erg leuke game.
huh wacht ff, klopt het nou dat sudeki regio vrij is? zit namelijk voor een jaar in amerika dus dan zou ik dit spel gewoon kunnen kopen en er thuis ook gewoon echt iets aan hebben.
Sudeki is echt wel een goed spel hoor. Gewoon allemaal kopen (of iig huren) en dan zul je zien dat het spel wel degelijk goed is. Niet allemaal gaan oordelen voordat je hebt gespeeld alleen omdat de reviews wat tegenvallen. De gfx van Sudeki zijn echt heel erg goed. Beste wat ik ooit heb gezien samen met Ninja Gaiden..