http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_gta_sanandreas_kikizo.html Sorry voor aparte thread, maar zulk groot nieuws mag wel ff apart toch!? edit; url veranderd want MTV heeft hem opeens van de site gehaald of in ieder geval verstopt.
Whatever Lars. Eindelijk bewegende beelden, en het ziet er vet uit. Gewoon dat typische GTA gevoel. Lekker, ik heb er weer zin in...
Heb jij ff pech dat GTA SA alleen op de PS2 uitkomt. En als die nog op de Xbox uitkomt moet je veel en veel geduld hebben
volgens mij zag ik Eazy E rondlopen in die trailer en ik had ergens gelezen dat 50 cent dr ook in zit ...what's next?
Beetje saai, maar het ademt idd wel die GTA sfeer weer uit en het ziet er ook allemaal erg mooi uit, ik ga deze zeker halen als ze hem op de Xbox uitbrengen (en dat gebeurd, al moeten we een wel een jaartje wachten)
heb jij ff pech dat je het fout hebt. De contract tussen R* en Sony eindigt eind 2004/begin 2005. Dus verwacht maar dat de xbox versie feb 05 uitkomt.
Ik heb ook een PS2 Heb al 1,5 jaar geen games gekocht, maar deze ga ik pre-orderen, "To Avoid Disappointment"
Vind de trailer er ook goed uitzien, zeker vergeleken met Vice City. Vraagje, hoe kun je dat ding opslaan dan?? Bij mij speelt windows hem meteen af! Ik wil hem ff als file!!
Dacht ik ook.....maar dat is slechts een link naar de pagina waar die hem afspeeld. Dus werkt niet, iig bedankt. Iemand bereid om hem anders naar mij te mailen??