[Ideeën] Xboxworld Evenementen!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mike, 30 jul 2004.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Plak vanaf de ingang om de 10 meter een sticker (groot) op de grond.
    Xboxworld.nl gevolgd door een grote pijl. (Uiteraard in de richting van de booth)

Of tja, babes. :cool:

2. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    @Ludo: Het Omniversum Event was een event wat wij in samenwerking met Microsoft en het Omniversum in Den Haag uitvoerden. Een week lang werden er kwalificatie toernooien gehouden en aan het einde van de week vond er een grote finale plaats in de koepel van het Omniversum.

Er staan al een aantal aardige ideeën tussen, keep them coming! :)

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nog nooit op 1 zon event geweest maar bij gameplay wil ik er wel zijn! Maar wat altijd goed valt zijn loterijen,goodies en wedstrijden. En idd babes. Probeer een beetje de nieuwste games op de stand te krijgen en je krijgt meer aandacht. Hardware is ook altijd leuk natuurlijk.

Ik probeer nog wel wat origineels te vinden :)

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien een event in Noord-Brabant zodat ik ook kan komen? O-) [weinig kans]

Ik ben welliswaar nooit op zo'n event geweest, maar wel wat gehoord over die event in het Omniversum. Ik weet niet of het gedaan is, maar misschien kun je een paar kleine toernooitjes door mekaar heen doen. Dan heb je meer winnaars en kunnen sommige mensen ook meedoen als ze er bij een ander toernooi jammerlijk uitliggen. Misschien is dit wel moeilijk, omdat je de winnaars van andere toernooien niet bij ieder toernooi mee kan laten doen [denk ik zo]. Marja, just trying to help d.m.v. brainstormen.

Of je maakt toernooitjes met een thema [waarschijnlijk al gedaan, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker]. Alleen shooters, alleen race-games. Zoiets dus....

5. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Als er iets te winnen valt zullen mensen ook eerder komen.

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Probeer het iets minder incrowd te houden. Vorig jaar op de Gamexpo was het reuze gezellig, maar door dat een klein groepje (met oa Mike, han en jordi) zo druk zat te kletsen, en het er uit zag of iedereen elkaar al jaren kende, was dat redelijk 'werend' tegenover andere bezoekers. Zo nu en dan kwam er iemand wel binnen om even een potje PGR2 te spelen, maar over het algemeen keken mensen even naar binnen, zagen daar een paar geinende jongens met een xbox, en liepen weer verder.

Misschien is het leuk om gratis stuff weg te geven (xbox demo discs, stickers, posters), een paar toernooien te organiseren of'echte demonstarties te geven van de nieuwste games? Dus bijvoorbeeld met sudeki op de Pu awards vorig jaa, echt uit te leggen hoe het combat systeem werkt, wat je nu aan het doen bent, dat soort stuff?

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat had meer als oorzaak dat we maar beperkte ruimte hadden. Als alle moderators en redactieleden naar onze stand zouden komen, zouden we zelfs ruimte te weinig hebben. Maar er zit standaard wel een man of drie in de stand zelf en uiteraard is dat wel gezellig verder. Maar we deden echt ons best mensen uit te nodigen voor een potje PGR2 en dat lukte nog wel. Als alles meezit hebben we dit jaar de beschikking over meer ruimte en zal dit ook geen probleem meer zijn.

8. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stem voor nog een XBW tournament, heb ik namelijk echt zin in. Was goed geregeld, erg leuk, alleen een beetje rustig. Dus probeer meer mensen te krijgen, zo een 16 per dag, een zooi nieuwe en leuke spellen en het kan niet meer stuk.

9. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had dus ook een idee. Ik zit zelf namelijk vooral op het forum hier van de xbox-modders (Xbox Hardware/Accessoires). Mij lijkt het leuk om een competitie op te zetten voor de mooiste xbox. Je laat mensen die voorbij komen, stemmen welke xbox het mooist is en dan aan het einde van de dag komt er een uitreiking voor de mooiste xbox. Ik weet het ook niet, ik ben maar aan het brainstormen. Maar ik vind dat dit wel origineel was en nog niet genoemd.

Ook ben ik echt voor een xbox toernooi. De meeste xbox toernooien van tegenwoordig zijn over live en aangezien ik nog steeds geen live heb, heb ik nog nooit aan een xbox toernooi meegedaan. Ik zou dus erg graag mee willen doen aan een xbox toernooi.

Veel succes ermee en ik zie jullie op de stand van xbw op de pu gameplay :D

10. hutkofer

hutkofer Guest

Mike in een Master Chief pak, die Demo's van Halo II uitdeeld ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 19 aug 2004
  11. Gen Zean

Gen Zean Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gasten doe voor de lol *) een plek met een paar xboxen met halo:Combat Evolved (halo 2 ergens anders) En de daar de gene die hard klaren en de game winnen...:+ , krijgen (zeer :9 )lauwe goedies ... (ik O-) ) Dan dropt iedereen daar ff langs om te kijken of ze daar kunnen ownen...

Deel Deze Pagina