[Jet Set Radio Future] kan iemand mij helpen/

Discussie in 'Algemeen' gestart door m-dogg, 12 aug 2004.

1. m-dogg

m-dogg no religion

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit bij chuo street en ik moet achter die zwarte gast aan(die met die staart ofzow) Maar ik kan hem niet vinden.

Weet iemand wa ik moet doen

2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    pffff ik weet zo niet zo gauw werk stuk je bedoelt. Misschien dat je iets meer details kan geven anders is www.gamefaqs.com een goede uitkomst

3. m-dogg

m-dogg no religion

Leuk Bevonden:
    0
    nadat ik tegen zo'n golden rino met van die tentakels heb gevochten, zie je zo'n gast in het zwart, die heet volgens mij zero beat, die gast kan ik nej vinden

4. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    je kan ze altijd vinden op je map, en als je nog steeds niet weet waar hij is moet je maar de missie overnieuw doen en goed naar het filmpje kijken

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Mdogg: heb je die vrouw met de vlammenwerper in Highway zero al verslagen? Zo nee, doe dat dan eerst. Je krijgt dan een cutscene te zien waar proffesor K gekidnapt wordt. Ga dan naar het skyscraper destrict, en daar kom je Zero beat tegen. Hij vlucht over het spoor. Ga hem achterna, en een hele vette bossbattle begint. :)

Laatst bewerkt: 12 aug 2004
  6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Godverdomme, na al die maanden dat er weer eens iemand iets over JSRF vraagt, ben jij mij weer voor.

Maar hij heeft wel helemaal gelijk m-dogg.

7. m-dogg

m-dogg no religion

Leuk Bevonden:
    0
    kej, bedank he

8. XmasterX

XmasterX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ook ergens vast

ik heb da spel bij men xbox gekregen 2 jaar geleden ofzo...ik ik ergens heel lang vastgezeten mar daar ben ik al voorbij. Kzit nu al een eindje weer vast mor kspeel da spel nie echt dus das verzeker al van vorig jaar geleden dak het nog gespeelt heb :+ e kweet nie echt waar dak vast zit hoor maar als iemand hulp nodig heeft kan ik maybe wel helpen hoor ;)

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    sorry, ik kan je niet helpen.

p.s: probeer iets duidelijker te schrijven...

10. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan je niet helpen

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Als je niet weet waar je vastzit, het spel niet meer speelt, en niemand om hulp vraagt, waarom post je dan in godsnaam? |:-

Deel Deze Pagina