Hhhm ik weet mischien geen sites maar doe het volgende: 1:ga naar google 2:typ een naam van een figuur in en dan tik je in buddy icons 3:kijk dan maar op zon site waar het op voorkomt dus googlen maar. Hopelijk helpt dit je.
Op van die sites zoals bamikanarie waar je wallpapers voor mobieltjes kunt downloaden, ze staan afgebeeld op avatar groote dus kun je ze zo opslaan! greetz wooly
als je photoshop hebt kun je elk plaatje omzetten naar avatar....kies een plaatje dat je wilt hebben, knip eventueel het gedeelte uit dat je wilt hebben.....ga boven in de taakbalk naar afbeelding-->afbeeldingsgrootte-->maak van het grootste getal 80 (pixels) als het goed is verandert het getal er direkt onder ook mee anders moet je "verhouding bewaren" aanvinken.....sla de afbeelding op als .gif en je hebt een avatar voor XBW forum....
msn.tweakzone.nl ---> Msn 6 icons ----> uitkiezen welke je leuk vind en van welke categorie ---> opslaan en openen in bijv. photoshop en de size naar 80 bij 80 maken
als je het komplete plaatje al hebt werkt paint ook denk ik....zelf nooit geprobeerd, maarals je het plaatje nog wilt of moet bewerken dan red je het niet met paint...
Nou het toch over avatars gaat hoe verklein je een gif afbeelding? met abdobe photo shop (k ben ook een n00b) lukt het me niet en idem met paint
in photoshop: je gaat naar image > dan image size (klik)> en dan je verkleinen in pixels of procenten
als ik avatars zoek van games op google krijg ik geen goede plaatjes, weet iemand een goede site voor game-avatars tnx
zo kan je ze dus verkleinen in photoshop of kijk ff terug in deze thread daar staan ze ook vast wel bij. maar weet iemand hoe ik een .gif afbeelding moet verkleinen boven afgebeelde manier werkt niet :{
openen en opslaan als jpeg of bmp en dan lukt het volgens mij wel....hiena ken je het weer als gif opslaan...