World Cyber Games 2004: inschrijvingen geopend.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WCG_Benny, 21 aug 2004.

  1. WCG_Benny

    WCG_Benny Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

    Waar Gerrit de Xboxchallenges doet hou ik me binnen DuCyCo voornamelijk
    bezit met de World Cyber Games.
    Voor wie het niet weet: dit is het grootste game toernooi ter wereld "the Olympic Cyber Games" klinkt ook wel lekker _O_

    Dit jaar vinden voor de vierde keer de World Cyber Games plaats. Het toernooi geldt als het grootste ter wereld op gebied van computergames. Maar liefst 700 Gamers uit 60 landen zullen strijden om in totaal 400.000 dollar aan prijzengeld. Er worden acht verschillende games gespeeld en elk deelnemend land mag in totaal vierentwintig spelers afvaardigen. Het toernooi duurt vijf dagen (6 tot en met 10 oktober 2004) en vindt dit jaar plaats in het Bill Graham Civic Auditorium te San Francisco. De spelers zullen gedurende deze tijd verblijven in het luxe Marriott Courtyard Hotel.

    Uiteraard is ook de Xbox aanwezig en wel met de games:

    HALO en Project Gotham Racing 2.

    Om te bepalen wie namens Nederland naar San Francisco mogen, vinden op 11 september de voorrondes en Nederlandse finales plaats. De voorrondes zijn in Ahoy` Rotterdam waar in dat weekeinde een groot computer game evenement wordt gehouden genaamd “The Hybrid”. Dit is een evenement waarbij computer liefhebbers uit het hele land samenkomen om gedurende drie dagen tegen elkaar te kunnen spelen.

    Als je zin hebt in een dagje gamen en kans wil maken op leuke prijzen schrijf je dan in op de World Cyber Games


    Zie je daar
    Benny
    DuCyCo
     
  2. XeoN

    XeoN Guest

    Damn, dan zit ik in Utrecht voor de PU GamePlay:{
    Anders had ik wel mee willen doen met Halo !



    /Edit : Vorig jaar waren jullie toch op de PU GamePlay aanwezig?
    Toen werder daar toch de voorrondes gehouden?
     
  3. WCG_Benny

    WCG_Benny Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0

    Klopt, toen hielden we daar een voorronde en gedurende de megafestatie.
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    lekker centraal btw, rotterdam, als het in amsterdam of utrecht werd gehouden ok, maar ik ga niet met de trein 2 uur om een potje te kunnen starcraften waar ik in de finale toch ga verliezen van Robin, ind, als het op de pu was had ik meegedaan, nu vind ik het niet de moeite waard
     
  5. halo freak

    halo freak Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je je iegen xbox meenemen of niet?
     
  6. halo freak

    halo freak Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    oja nog een ander vraagje. Ik zou graag meedoen aan de WCg nl met halo en is het mogelijk om naar The Hybird te gaan voor de WCG en dat je dan weer naar huis gaat.

    Dus ik meld me aan voor WCG halo, ik betaal kom daar en kan gaan halo en dat betekend geen extra kosten allen als je 3 dagen op die LAN blijft ????????????????????????????????????
     
  7. halo freak

    halo freak Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    dus wat eigenlijk bedoel is moet je extra betalen als je allen voor de WCG komt
     
  8. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    10 euro maar dat staat ook allemaal op de site he . Gewoon ff checken!
     
  9. halo freak

    halo freak Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon het niet vinden, moet maar even wat beter zoeken als het volgens jou er wel staat .
     
  10. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    KUT.... waarom nou geen counterstrike voor xbox :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Uhm, de Starcraft selectie wordt zo niet bepaald. Aangezien daar andere gelegenheden voor aanwezig zijn (o.a. de sponsorwedstrijden) kan je je daarvoor niet zomaar kwalificeren. :)
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel knap hoor dat als er per jaar maar een paar activiteiten op het gebied van games georganiseerd worden, jullie (WCG en PU) het toch voor elkaar krijgen om twee van zulke van de grootste activiteiten op een dag te plannen! _O_
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke gelegenheden dan, ik dacht eigenlijk altijd dat het op dezelfde plaats werd gehouden als waar de xbox kwalificaties waren, goed dat je het zegt ;)
     
  14. whisp

    whisp Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ai dat komt dus niet uit dan ben k in utrecht ook op der PU gameplay,maar k had me wel ingeschreven (halo) dat zou eht wel zijn he en dan ook nog naar de wcg O-) *droomd*
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Eerst moet je opvallen op battle.net. Vervolgens kan je daar door sponsors worden benaderd. Dan heb je je contacten gelegd. Zo kom je in het elite clubje van de Nederlandse pro spelers. Vervolgens wordt er door de sponsoren en de mannen van het Nederlandse deel van de WCG een toernooi georganiseerd, en daar kan je je eventueel kwalificeren voor een volledig verzorgde trip naar de WCG. :)
     
  16. XeoN

    XeoN Guest

    Wel dom dat ze het op dezelfde dag doen als de PUG.
     
  17. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat betekent dus dat als er een clan is met veel spelers jonger dan 17, en die zijn echt goed, dat die hier in nederland kunnen winnen, en dan kunnen ze zelf wat mensen kiezen die ze op vakantie sturen, terwijl er misschien wel een clan is met mensen boven de 17 die word verslagen door die te jonge mensen, maar wel beter zijn dan die ouderen die dan worden gestuurt. Is het nog te volgen? Dat vind ik dus een beetje rare regeling.

    Het komt op hetzelfde neer als wanneer je zegt: voor halo, mag een jongere speler wel de voorrondes spelen hier in Nederland, maar als hij dan wint, dan moet hij zelf iemand boven de 17 uitkiezen die naar San Francisco mag. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom heeft Robin, toch de nummer 3 van nederland en die heel goed staat op de europese ranking dan geen uitnodeging gehad, erg vaag allemaal, dacht dat je ook via een soort tournament moest plaatsen zoals bij de meeste games, wel raar, nu zijn er geen gelijke kansen voor iedereen, wel bedankt voor het zeggen orcrist
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje als je nu bv. met halo de voorronden wint, wordt dan de reis verder naar de echte wcg betaald door anderen of moet je dat allemaal zelf betalen???
     
  20. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wint, dan wordt het voor jou verder helemaal geregelt, en hoef je verder niets te betalen.
     

Deel Deze Pagina