Morrowind Game of the Year Edition...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 1 nov 2003.

  1. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Morrowind is ubervet, ik heb er zelf meer dan 100 uur in gestoken. Wat ik alleen minder vond was dat ik zo''n hoog level had, dat ik de eindbaas in drie klappen dood had. |:-
     
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ja Idd Maar ben de feeling voor morrowind een beetje kwijt :'-( :'-( na die honderden uren :'-( vind ik echt jammer en zonde |:-
     
  3. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Laadtijden? Ideale momenten om ff snel op papermap te kijken of aantekeningen maken zul je bedoelen.
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat kan ik niet meer. Ik ben de papermap kwijt. Ik heb al zo'n beetje het hele huis omgekeerd, maar nooit meer terug gevonden. |:-
     
  5. jackal B

    jackal B Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb er ook zalig veel uur ingepropt
    maar was zelf minder met men lvl bezig maar met hoge rankings in iedere guild te krijge en mijn stad groter te make, mijn mijn onderhoude en zo
    morrowind fanate moge me altyd toevoege op peelmanruledsn@hotmail.com
    ik heb nog wel goeie tips voor "rare items"... 8) :cool:
     
  6. whisp

    whisp Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    zo hoort eht ! doe k meestal ook ff (niet dat k zoveel laadtijden heb behalve als k de game opstart :9 ) maar dan plan k ff de trip van vandaag (ben k meestal langer bezig als de laadtijd :9 )
     
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog altijd volop bezig met Morrowind (GOTY) en ontdek iedere keer dat ik het speel weer nieuwe dingen. Geweldig die non-lineaire gameplay! Hulde aan de makers. Ik betwijfel of Fable hieraan kan tippen.

    Als ik er even niet meer uitkom tijdens het spelen, pak ik mijn Morrowind GOTY strategy guide waar echt "alles" in staat! Misschien dat ik de game een keer opnieuw start met 't boek naast me en vervolgens alle punten afga. Prachtig dik boek, elk kaartdeel staat specifiek uitgelegd met wat er te vinden is. _O_

    Blij dat ik dit boek heb meegenomen uit de States, want hier in Nederland heb ik 'm nog nergens kunnen vinden. Ik probeer natuurlijk alles eerst zelf uit te vissen en te vinden, maar m.b.v. de strategy guide haal je wel het meeste uit je game. O-)
     
  8. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    jawel strategy guide is bij dimplus te bestellen maar vind ik beetje duur :{
     
  9. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien was die daar te bestellen, maar nu niet meer. Zie 'm er niet tussen staan namelijk.

    Overigens ligt de prijs - kwaliteitsverhouding wel goed. Het is echt een van de betere strategy guides die er beschikbaar is.
     
  10. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    zijn er verschillen tussen de normale en de GOTY versie want ik wil deze game wel es een keer checken.
     
  11. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij de Goty versie heb je 2 uitbreidingen, Tribunal en Bloodmoon. Goty is daardoor ongeveer een 60 uur langer. Daarnaast zijn er wat kleine veranderingen, zoals dat je kan zien hoeveel leven een vijand nog heeft en zo. Goty is wel aan te raden boven de gewone versie, maar hij is ook wat duurder.
     
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Check mn sig *) Heb de game :cool: Dope shit...
     
  13. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    is die nou al in nederland te koop?
     
  14. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Bol.com ;)
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Alleen op internet. En lang niet op alle spellensites.
     
  16. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je vroeg of hij in nederland te koop is, maar in belgië is hij heel zeker al te koop. Ik heb hem zien liggen in de game mania, dus misschien is hij ook in sommige winkels te koop in nederland.
     
  17. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook in NL één keer in de winkels gezien in Tilburg, maar in NL kan je hem beter op internet bestelle, heb ik ook gedaan
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    k wil goty echt graag maar kan em nergens vinden. Echt jammer want k vond normale morrowind helemaal lijp.
     
  19. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Bol.com mensen!Heb ik ook weg! Wel 55 euri's maar daar krijg je dan ook wat voor!
     
  20. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    ga eens naar gcshop.nl daar hebben ze hem nog en maar 47,50
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2004

Deel Deze Pagina