Eindelijk een maand voor de lancering schenkt microsoft ook aandacht aan ons laaglanders. Sinds kort is de nederlandse versie van de offiele xbox site te zien op: http://www.xbox.com/nl/default.htm
Joepie, laat eerst de xbox zelf maar eens vervroegen. Nu weten we in ieder geval zeker dat sommige spelen komen. Alleen zie ik geen thps spel erbij ???? Ik hoop maar niet dat ze alle spelen proberen te vertalen, dat is zo dom. :r
nee man doenze niet.. is geen EA over EA gesproken.. moest toevaliig vandaag ff wat voor ze vertalen achterkantje van 'Sled Storm' voor de PS2 hehe, dus misschien zie je binnenkort wel wat kreten van mij achterop dat doossie staan, ben benieuwd
had je Perry kruin moeten horen (MS NL channel marketing director Xbox ) tijdens n pers eventje.. Moet je maar aan martijn vragen die weet al die kreten nog die die gebruikte hehehe of later dan die gasten in de trein.. die hadden beetje n beperkte woordkeuze, bleef bij 'in principe dit' en 'in principe dat'
Haha, dat is kick dat je dat mag doen. Snelle reply btw. Wat heb je allemaal er van gemaakt? Xbox rules en kijk eens op xboxworld.nl. Koop nooit een ps2?
je bent hier al 29 posts error Dan moet je toch wel doorhebben dat ik in dit forum leef, ik ben net verhuist naar een nieuw rack
Hallo zeg ik ben steeds aan het replyen op de vorige bericht die je achterliet en dan staat er weer iets nieuws. Refresh jij om de seconde ofzo?