hoe kan je met mijn bluetooth adaptor plaatjes en videotjes van je mobiel naar pc verzenden? en hoe kan je programmatjes die je op je mobiel hebt geinstalleerd helemaal verwijderen?
ik heb zelf een bluetooth dongle ( 15 euri ) , dat is een soort plugje die je een usb aansluiting in je computer steekt daar krijg je ook meteen een CDrom bij om alles bijv. naar mijn documenten te verplaatsen. Probeer voor het verwijderen eens "bestandbeheer" en toep.beheer""
Je kan op een veel simpelere manier files (plaatjes bijv.) van je telefoon naar je compjoe zetten. Als je je telefoon aansluit meldt je PC dat er een verbinding is met een zekere schijf(H bijvoorbeeld). Open je, sleep je de gewenste bestanden naar je desktop of wat voor destinatie dan ook.
kun je niet gewoon het plaatje/filmpje dat je wilt verzenden aanklikken. en dan opties ofzo en dan verzenden via bt? dat werkt hier namelijk wel. windows geeft dan melding dat er een inkomend bestandje is en die kun je dan in je bt-uitwisselmap vinden.
UltraMP3, MP3Go en MP3 Player zijn programma's voor je 6600. UltraMP3 is verweg de beste, betere geluidskwaliteit en makelijke bediening en het heeft nog skins ook
Programma mIRC server Efnet channel #mediaplace http://www.mediaplace.nl/forum/about5904.html word het helemaal uitgelegd hoe het werkt