[centraal] Counter-Strike

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door The Fish, 3 dec 2003.

  1. whisp

    whisp Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    tja k geef toe op de xbox is de game ook heel goed en dankzij de headset is eht echt makkie om een taktiek te gebruike. maar toch eht verschil met de pc is erg duidelijk
     
  2. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Samtex, je moet niet zo'n grote bek hebben....
    ---------------------------------------------
    On-topic: Ik vond CS een erg relaxte game. Ik speelde hem hier en daar weleens op de pc. Op de xbox heb ik em overdreven veel gespeelt, had op een gegeven moment zelfs meer dan 10.000 kills maar om de een of andere vage reden was mn score ineens ge-reset...:confused:

    Tegenwoordig speel ik em alleen nog maar voor de clanmatches... je zult me namelijk niet veel in een public server zien spelen, dat kan me niet meer boeien. Maar clanmatches blijven goed werken op CS... :)
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  3. Samtex NL

    Samtex NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    en jij bent grappig

    ouwe rukker

    mezzzke toch
     
  4. Samtex NL

    Samtex NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    www.dutch-muppet-masters.tk

    als er nog mensen zijn die clanmatch willen of mij noob vinden kunnen ff kijken
    en eventueel mij proberen te beledigen

    maja

    cs ruled gwoon
     
  5. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Op publics zijn idd veel amerikanen en amerikanen zuigen zo erg dat je het knap vind hoe ze dat tog elke keer weer doen, mja dankzij hun kan je wel lekker ownen zonder er moeite voor te doen :D
     
  6. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ja lekker naabjes ownen op aztec :) geweldig is dat.. moet je ze horen schelden als je ze elke keer weer simpel als wat in hun koppie schiet ;)

    ik vind het alleen wel irritant dat ze steeds restarten.. en als je de host dan voor de 2de of 3de keer neerschiet wordt je gekicked.. die vuile k*t amerikanen :p
     
  7. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is o.a. ook de reden dat ik niet meer in public servers zit, maar enkel clanmatches speel.
     
  8. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0

    ja... dat is typisch amerikaans... maar als ik een game host en ze vrage om m te restarten doe k t meestal wel.. of k moet een heerlijke score hebbe }:] }:] ik weet t, t word per ronde gedaan.. maar t staat dan zo cool 8) 8) :9
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2004
  9. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck You Counterstike Op Xbox Zuigt Hard Geeef Mij Maa Cs Op Pc Komt Tenminste Egt Op Skills Aan En Gaat 10 X Zow Snel Dus Gegroet Noobies

    ps ik ben dan de broer van ghost niej dat ie gebanned van de site wordt _O_
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij broer zuigt counter strike 1.6 heel hard. Maar dat jij het niet kan op de xbox, dat komt niet omdat hij op de xbox zuigt, dat komt gewoon door jouw;).
     
  11. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    nee cs op pc is ander soort spel die gameplay en snelheid is niets voor xbox, dus je kan ze niet egt vergelijken. Beide hebben ze hun voor- en nadelen :)
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, ik vind de gameplay op de xbox toch best fijn hoor. Oke, op de pc is het fijner met je muis. Maar als je veel schietspellen hebt, dan wen je er wel snel aan. maar dat bijde hun voor- en nadelen hebben, daar ben ik het wel met je eens.
     
  13. Samtex NL

    Samtex NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ghost jammer da je er niks van kan

    je broertje is cool

    maa ga geen grote bek opzetten
     
  14. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de gameplay is juist fijn omdat ze het niet regelrecht hebben geport van de pc want dan zou alles minder soepel lopen.... :p
     
  15. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een probleem met counterstrike. Elke keer als ik een game host/join gaat ie laden. Dan, vlak voordat het laadbalkje vol is: "Connection to xbl has been lost"

    :mad:

    het ligt denk ik niet aan mijn instellingen, want halo2 kan ik wel gewoon spelen.

    HELP
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Raar, ik heb het niet, bij mij werkt het gewoon normaal. Ik heb hem pas sinds vandaag maar nog geen problemen online gehad.
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt dit spel nog online?? Ik heb het pas sinds vandaag, maar ik speel CounterStrike al een jaar op de pc. Ik heb er net ff mee online gespeeld. Ik verwachte niemand online omdat het spel al een tijdje uit is, maar er was keuze zat. Maar ik ben wel benieuwd of er nog Nederlanders dit spel spelen.
     
  18. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel het nog heel erg soms was echt tering hard verslaafd en stond hoog in de ranglijsten.. maar tis nu alleen nog maar halo2..
     
  19. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa.. weet ik nog wel.. ik speelde vaak samen met Killerpomp, zelfs nog met hem in een clan gezeten.. we waren echt heel goed.

    later had ik met Misjnoe, Huaso, Maus NL, b l337 asperge en Samtex NL de beste clan van nederland :) dat waren mooie tijden
     
  20. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    sow echt he... super
     

Deel Deze Pagina