op gamespot japan staan nieuwe pictures van sega gt Als je nog meer pics wil zien http://www.zdnet.co.jp/gamespot/xbox/special/special/segagt/03/index.html ENJOY
Jij hebt Image link naar de pagina gedaan.. Je moet even op een site waar pics zijn met de rechtermuisknop op het plaatje klikken, en dan eigenschappen kiezen. Daar zie je de Url link van het plaatje, en die eindigen met JPG, GIF of BMP meestal.. Niet altijd.. Kopieëren die handel.. En dan op dezelfde manier invoeren als je toenet deed..
FMV zijn geen gameply graphics, FMV zijn van die supermooie filmpjes zoals bij Final Fantasie 10 en intro's
ik hou van die filmpjes zoals bij munch mwehehehe Munch is cool....naja laat maar daar ga ik niet over beginnen Ik vind altijd alle filmpjes wel leuk Bij DOA3 bijvoorbeeld ook super mooi....maar bij Enclave vond ik dat nogal minder...maja ware ook gen echte filmpjes moet ik zegge.:{
Ik denk persoonlijk dat dat nog wel wat langer duurt, hoe mooi ze die filmpjes maken, dat is niet nét echt, nee het is gewoon echt, dat krijgen ze volgensmij in de komende jaren nog niet voor elkaar.