hier een link naar het review van mario http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,533287,00.html ik had verwacht dat het een 9 ofzo zou worden...... maar een 8 is zeker niet slecht
ik snap niet waarom je mario zou kopen (tenzij je em nog nooit hebt gekocht) mario is al 3091849 x uitgekomen. het idee is en blijft het zelfde
kom op joh. super mario land 1 2 3 en meer zijn allemaal het zelfde mario 64 is het zelfde alleen 3d...
huh? ik weet niet of je het weet, maar mario sunshine bevat andere gameplay dan vorige mario's. hier moet je namelijk met je waterpomp werken..........
Mario Sunshine met Super Mario Bros 1 vergelijken is hetzelfde als zeggen dat een GBA versie van Halo hetzelfde is als de Xbox versie
ik vind het ook uitmelken, de eerste mario was een master game de derde ook maar de rest boeide me niet meer
Wouter had al gezucht... ik vind die mario shit(en FF ook) een hele grote uitmelk game(s) (doh er is tuurlijk geen halo op de gba ... of wel? )
Mario vind ik persoonlijk wel veel beter als oddworld bijv. Ik koop hem ook hoor, wel beetje onder het mom van "goed spel voor de kinderen". Nostalgie allover! Ik weet dat ik vaak zat wat anders zeg maar dat is meestal gericht tegen de true fans van Nintendo. Die moeten nl. inzien dat een xbox nu gewoon een veel betere keus is. Daarna met geld over moejje maar een NGC aanschaffen. Oftewel, Mario 64 was koelio, dees ongetwijfeld ook weer. Mario roels! * Nostalgische game & watch gevoelens komen weer boven.