Ilovebees, Xbox Live, Halo 2 demo

Discussie in 'Algemeen' gestart door FREEWILLY, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de 24 er een korte multiplayer demo vrijgegeven zal worden via Xbox live. Reden hiervoor is dat dit een win win situatie zou zijn voor zowel MS als Bungie. Aantal live abonnees zal gigantisch stijgen en tevens zal de interesse voor halo 2 nog groter worden. Gezien dit alleen voor xbox live abonnees beschikbaar is en er geen fysieke disc word uitgegeven zal dit relatief weinig kosten met zich meebrengen.

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    f*ck man, moest je daar echt een nieuw topic voor openen... nog meer rommel |:- |:- en zo nog 200x...

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    zou wel vet zijn idd, een demo _O_

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zou niet vet zijn want xbox live doet het bij mij nog niet.

5. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    danm gast...

we hebben zelfs een ilovebees verzamel forum!
    Waar slaat deze draad dan op?

6. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL
    Betaalde eerst voor en MP lvl, en dan 3 weken later ofzo komt het orginele spel uit.
    Liever geen demo, maar gelijk het orgineel spel.

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    hmm..

Het lijkt mij natuurlijk ook wel gaaf hoor allemaal...
    Maar stel je voor dat er een demo wordt uitgegeven via Live, hoe wil je die demo dan gaan opstarten? Een extra shortcut in het opstartmenu ofzo? :confused:

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zal nooit gebeuren.

9. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
  10. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    er komt toch iets op 24 augustus

11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    oxm

Volgens frankie een special in de oxm (official xbox magazine)...who believes him... :confused:

12. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dit is allemaal al besproken.Als het een is demo dan zal hij waarschijnlijk bij de OXM zitten (als en uberhaud een demo uitkomt).En Dynamike heeft gelijk je als hij op live komt (wat dus zéér onwaarschijnlijk is) Hoe zou je het spel dan willen spelen.Want als je vriend op live je uitnodigt voor een potje rainbow en jij zit MM te spelen moet je wel eerst de cd van rainbow er in stouwen.Dus zou je dan je halo cd er in moeten stouwen maar die heefd geen live dus ik denk NIET dat hij op live uitkomt

13. Un-Xist

Un-Xist Depraved Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ga ik geen moeite voor doen. aangezien ik een buurjongen hier heb wonen die voor Xbox Magazine schrijft w8 k wel af.

14. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was nog niet specifiek besproken dat he tin combi ging met live, hiervoor worden de live abonnees dus beloond en zal er een run op live abonnementen komen voordat de game gereleased word. Daarnaast is dit een goed emanier om iedereen voor 2 maanden zoet te houden. Dus zal meer een aktie zijn door microsoft (meer live abonnees). En ze willen zoieso d emogelijkheid gaan bieden om games vrij te gaan geven via xboxlive om deze zo op de harde schijf op te slaan, goede testcase voor live lijkt me zo.

15. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Dit lijkt me allemaal erg onwaarschijnlijk, wat je ervoor tikte ook...

16. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Inderdaad ,Want iedereen kan zonder veel moeite OXM kopen,Het blad wordt dan 10x als het niet 30x meer verkocht ,Iedereen kan zonder veel moeite het blad kopen(wat voor life moet je breedband hebben )Ik zeg niet dat er geen life fuctie op de demo zou kunnen zitten want dat denk ik dan weer wel.Dus even samengevat:Met het OXM bereiken ze veel meer mensen (dus ze verdienen meer geld)

17. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht geen demo; want als iemand de demo tegenvalt koop degende het spel niet. daartegen als je het nooit hebt gespeeld ...

18. FabianNL

FabianNL Guest

vind dit echt weer eens een super onzinnige thread, hebben we haast nog niet gehad joh in dit wisselforum *kuch, kuch*
    al de nadelen en voordelen en dergelijke voor de demo zijn volgens mij al tientalle keren besproken in de andere threads, hier kan dus duidelijk weer een slotje op...

maar om ook ff mijn mening te geven:
    hoop dat er een demo komt en zal het ook een zeer slimme actie vinden

- je hebt grote OXM verkoop
    - halo2 fans zijn tevreden
    - halo2 kan worden uitgetest door de twijfelaars (als die er zowiezo al zijn, of zelf mensen die het spel niet eens echt kennen) en ervaren hoe vet het is (dus grotere verkoop halo2)
    - misschien zelfs een kleine boost voor Live (die er anders pas 9 november zou komen ;) )
    - Bungie geeft op deze manier ook nix vrij van het verhaal lijn (iets wat ze zeker niet zouden doen dus single player demo kan je voor 100% vergeten als iemand daar al op hoopte)

19. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Fabian je heb weer een helemaal gelijk over dit hebben we het in het andere forum al gehad

Laatst bewerkt: 23 aug 2004
  20. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk komt er ook een demo van Halo 2 voor mensen zonder Live...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina