Ik zou wachten op deze. Ik heb zelf zon type headset op mijn werk om te telefoneren en echt je voelt dat ding niet zitten. Dat is echt een must buy for me eindelijk van die klote nek beugel af. zie link: http://news.teamxbox.com/xbox/6587/Plantronics-Engineers-Customized-Headset-for-Halo-2 Na het zien van het plaatje wat dat ding is. Is deze reactie niet echt ontopic sorry.
ik overwoog het aangezien mijn TV geen scart ingang heeft, maar ik wel mijn 5.1 set erop wil aansluiten, maar ik vond 30 euro wel iets te veel geld daarvoo, ik het gewoon hetgeen ik nodig heb op verzoek laten maken.namelijk een contra scart met aan de andere kant de 3 tulpstekkertjes. deze kabel zet ik dan achter mijn advanced scart kabel
Kan iemand die eerste link ff weg halen. Dit werkt erg verwarrend ik dacht echt dat het om een headset ging...
nou, als je bv wel DD (5.1) geluid wil hebben, maar je een oude TV hebt die geen scart heeft, maar alleen tulp-ingangen. Anders zou je wel de advanced scart cable kunne gebruiken.