Operation Flashpoint: Cold War Crisis

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 13 jan 2004.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik laat deze game toch lekker aan me voorbij gaan, heb Operation Flashpoint voor de pc en om een game die al 3 jaar oud is nog naar de Xbox om te zetten vind ik beetje raar.
    Ik ga toch echt voor Brothers In Arms!
     
  2. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in ,ofp is voor de xbox al weer te oud vind ik.
    Tenzij ze het voor 15 euro verkopen :D .
    En brothers in arms word het helemaal!!!
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    :{
    OMG ! Ik vind die screens in die eerste post er totaal NIET uitzien !!​
    :{
     
  4. Widowmaker

    Widowmaker Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja deel 2 komt eerst op de pc uit.
    Waarom nu zoveel tijd en geld in het (al) 3 jaar oude steken.
    Misschien kunnen ze de tijd beter besteden om deel 2 ook zo gauw mogelijk op de xbox te gooien.
    Ik vind deel 1 nog steeds een van de beste oorlogs games.
    Ben ook benieuwd hoe deel 2 gaat worden. Nou afwachten maar weer.
     
  5. Gangstarr

    Gangstarr Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt benieuwd hoe deze game op de xbox
    wordt. Grafich aardig opgepoest heb ik vernomem.
    Lijkt me vet online. Vraag me alleen waarneer deze game gereleased wordt, want ze zijn er al een tijd mee bezig.
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    De game staat voor de US op een release van 15 oktober dit jaar. Deze game ziet er inderdaad veelbelovend uit. Een realistische shooter die live gaat. Heerlijk. Ghost Recon: Island Thunder was ook fantastisch om te spelen.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan heb jij dit nieuws gemist denk ik. OFP uitgesteld naar 2005.

    OFP, op de Xbox, heeft wel technieken van OFP2 (welke ook niet in 2004 uit komt overigens) maar zal grafisch lang niet zo goed mee komen. Het is inderdaad een dubieus project gebleken, wat het op voorhand al was. Een uitgesproken PC spel naar de Xbox brengen.
     
  8. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zo oud is die niet want de xboxversie is Heeel erg verbetert alle bugs en andere fouten zijn eruit gehaald en de screens van de xboxversie zien er duizend maal beter uit dan de pc versie want de pc versie heb ik erg lang gespeeld toen ik de nieuwe xbox screens zag dacht ik dat het een ander spel was!!!!. En ik heb ook ergens gelezen dat er dingen van ofp 2 in zitten net als wat Wouter zegt. Dus ik denk dat die zeker wel de moeite waard is en zeker als je live hebt. :)

    Ofp 2 komt ergens in 2006 pas.:http://www.codemasters.com/flashpoint2/usa/operationflashpoint2.php
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2004
  9. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdje geleden dat iemand hier heeft gepost maar omdat Bohemia Interactive heeft verteld op de E3 2005 te komen en er nieuwe info over hun games te geven waar ze op dit moment aan het werken zijn.
    Sinds OPF Xbox en OPF2 voor zover ik weet de enige projecten van Bohemia zijn waar ze nu aan sleutelen vind ik dat er wel weer ff nieuw leven in deze tread mag worden geblazen.

    Dit zijn de nieuwste screens maar die zijn nog uit (geloof ik) Juni 2004 dus ook al wat oud, vergelijk ze toch maar eens met de screens die eerder hier geplaatst werden dan zie je wel dat Bohemia niet zomaar een poortje naar de Xbox brengt.
    En omdat deze screens ook alweer een jaar oud zijn maar er toch 10x zo goed uitzien al de pc versie, ben ik erg benieuwd wat Bohemia dit jaar er aan heeft kunnen verbteren...

    Hopelijk komt er ook een releasedate vrij op de E3 2005 want ik heb persoonlijk nog steeds goede hoop voor de game... O-)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2005

Deel Deze Pagina