[Pirates Of The Caribbean] waar een battleship te halen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Novation, 20 aug 2004.

  1. Novation

    Novation Dusss....

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet op dit moment greenford fort aanvallen maar ik heb geen battleship. Ik heb geen goud om er 1 te kopen dus zal hem op een andere manier te pakken moeten krijgen. Weet iemand of ze ergens varen, of een andere manier om er aan te komen?

    Groeten Jaap
     
  2. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige piraten hebben battleships bij zich, maar dat zijn er maar weinig. Dan moet je een schip enteren, misschien hebben ook de vloten van landen battleships, volgens mij heb ik er wel wat gezien bij de Engelse vloot.

    Volgens mij wordt gewoon random gekozen welke schepen piraten bij zich hebben.
     
  4. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik had 2 battleships. maar zonder battleship kan je moeilijk in ford aanvallen idd
     
  5. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal heeft de Engelse vloot 1 of 2 battleships bij, dus je moet op de kaart zoeken naar Engelse schepen. Je kan in zo'n menu kiezen " ga naar battleship 1 " ofzo ( tijdens een gevecht met een battleship natuurlijk ;) ) en dat moet je blijven gebruiken tot je in een mooie positie komt tov het schip. Dan moet je het schip enteren, een beetje vechten ( vooral blokken! ) en dan heb je uiteindelijk het schip. Deze tactiek werkt bij mij zeer goed, want ik heb nu 3 battleships en nóg een groter schip ( kan je enteren op het einde van de mainquest );
    Veel suc6 ermee :)
     
  6. wiepie

    wiepie Guest

    Ik heb er een bij Isla Muelle gekocht. Was daar gewoon te koop.
     
  7. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    moet je wel geld voor hebben ;)
     
  8. Rutiel

    Rutiel Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet geld gaan lenen, dan nog een keer lenen!! Dan betaal je je 2e lening terug en dan vergeet hij de 1e lening!!!
     
  9. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon je schip/schepen in Isla Muella vol proppen met Ebony, Mahogony en Cinnamon en dan alles als contraband verkopen. Zo kun je soms in een keer een ton binnen slepen.
     
  10. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    ja man? :eek:
     
  11. Rutiel

    Rutiel Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt bij mij werkte het :)
     
  12. Sovryn

    Sovryn Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    piraten hebben volgens mij nooit battleships, nationale vloten echter wel. Als je je in gevechten mengt heb je grote kans een battleship tegen te komen. Overigens heb je niet per se een battleship nodig om een fort in te nemen. Het is mij wel eens met 1 corvette gelukt en met een frigate moet t ook zeker kunnen, t duurt alleen nogal lang. Een battleship innemen is me echter nog nooit gelukt, er kunnen geloof ik 800 man op en als je in zijn schootsveld komt hou je t niet lang vol....
     
  13. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ja over dat lenen is waar is bij mij ook gelukt. :)
    en bij spanje .. isla muela is een battleship te koop..
    ik heb er zelf 3..
    2 bij isla muela
    en 1 gestolen van de franse nationaliteit.
     
  14. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    piraten krijgen volgens mij niet zomaar random schepen, maar worden gekozen naar jou schepen of skills ... want eerst toen ik nog een slecht schip had, hadden de piraten dat ook nu heb ik goede schepen en de piraten ook duzz, zou een verband kunnen zijn.
     
  15. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is nu maar 20 pleuro??

    Is het het waard om hem te kopen??
     
  16. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel fijn om te spelen, maar hij zit echt vol met bugs. Ik heb het spel daarom zelfs aan de kant gelegd, omdat hij na 10 minuten altijd blijft vasthaken en dat deed hij int begin niet :confused: .
    De missies zijn behoorlijk gevarieerd en het is wel fijn om schepen te kapen enzovoort, maar de mogelijkheden zijn telkens vrij slecht uitgewerkt.
    Het is een twijfelgeval, maar 20 euro is uiteraard niet super veel.
     

Deel Deze Pagina