heeft er iemand trouwens een idee waarom er bij de eerste balk (blip) nog geen axon hot is gegaan, die tijdstippen zijn allemaal eerder
De balkjes bij de coördinaten lopen vol....ze vormen dan links. Tegelijk loopt dat van boven ook vol [2/777]. Één vraag: Als iedere groep 0/2 is, hoe kun je dan op 777 uitkomen?!?!?!
op unfiction denken ze dat je 7 kansen heb om bij die telefoons het juiste antwoord te geven als er 2 goed zijn dan komt er zo'n geluidje vrij
maar die telefoongesprekken zijn niet met echte mensen, dat hoor je ook aan die 'Jersey' gast die obviously een acteur is
Dat zei ik....we zien wel om 18:03 mayB?! [wieweet, zijn alle axons dan hot] Edit: Oh nee....daar moet het tijdsverschil nog bij
misschien slaan al die tijden ook niet alleen op vandaag, misschien zijn het tijden op 'random' dagen t/m 9 nov.
nee dat denk ik niet, er zijn er vandaag al 14 gebelt edit: ik bedoel 9 (op dit moment, gaat zo snel)
Best lastig te verstaan, maar ik zal het proberen. Diegene met het streepje (-) is een soort vrouwelijke computer lijkt het wel, met wie een jonge man (denk ik) praat.
bedankt drone, ik heb op een andere pc het fragment al beluisterd, het lijkt op een gesprek tussen een AI met geheugen verlies (de vrouwelijke stem, mss een soort van cortana ofzo) en de zoon van een korporaal in de navy intelligence, die met het militaire computersysteem mag spelen van zn pappie
[/QUOTE] "They barely felt it" "Jersey Moralez, Father Jason is a corporal in the ??? core, patched to naval intelligence, radio-beaken deploiment program. He left you the material currently playing over this rooms audio servers."
vrouwelijke stem die vrouwelijke computerstem is van Cortana die digi-babe van the masterchief uit HALO ff om alles nog vager te maken
de laatste 5 van jersey zijn zo te zien ook gemist. niet dat het uitmaaakt, nu het fragment al te beluisteren is.