[PC] Ilovebees.com thread

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 28 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianNL

FabianNL Guest

moet je ff zo'n geluidsband afluisteren en dan hoor je het wel, in de afgelopen 10 pagina's komt er elke pagina wel eentje aan bod ongeveer dus dat moet niet zo lastig te vinden zijn, staat hier nog ergens een mooie link, zal hem ff opzoeken

http://home.planet.nl/~crapt001/ilb/
    de props gaan naar Xante en niet naar mij voor de duidelijkheid, Xante, bedankt dus!

Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2004
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ok bedankt.ik heb een paar teksten van die link gelezen maar wat heeft dat met Halo2 te doen?

3. obi-wan

obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

Leuk Bevonden:
    0
    survive evade resist escape

4. FabianNL

FabianNL Guest

heeft nix directs met halo2 te maken, dit heeft allemaal met de ARG te maken. Deze ARG heeft wel weer iets met halo2 te maken maar nix directs, er is nooit een echt direct link geweest tussen de ARG en halo2 (behalve het filmpje dan met www.ilovebees.com) en (bijna) alle teksten op ilovebees.com hebben ook nix met halo2 te maken voor de duidelijkheid. Je moet het dus niet met elkaar in verband brengen eigenlijk

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ok dus eigenlijk meer een tussendoortje om het wachten op halo2 te verkorten?

6. FabianNL

FabianNL Guest

wie weet...misschien kondigt het uiteindelijk een MP demo aan (ja, daar hoop ik nog steeds op en met mij vele hopenlijk ;) ), misschien is het idd gewoon een tussendoortje en misshcien iets heel anders wat niemand verwacht, dat is dus juist de vraag

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    maar wanneer weet je nu uiteindelijk of het idd om een demo of iets dergelijks gaat of het just for fun is?Hoelang duurt die ARG nog?

8. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet niemand, iedereen vraagt zich dat af.

9. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Gaat er nog iets gebeuren als alle Axons hot zijn? Of als alles al gebeld is?
    Is daar al naar gehint in de geluidsbestanden(ik heb er maar een paar geluisterd)

10. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat daar in de geluidsbestanden naar zal worden gehint, aangezien die een verhaal vertellen. Wat er gebeurt als alle axons hot zijn is een wederom een raadsel.

11. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    PQI-Stupit cop-Yer or No-Hey dad-Nervous
    Parasites-eyes-beer
    Reflect-Durga-
    Our hoodlump-muchts lifting

12. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Melissa, a.k.a. "The Operator," used to run communications on a ship. The ship's purpose: to spy on an enemy known as "the Covenant."

Er worden wel wat links gegeven naar halo2. Dit staat in de bolgspot van ilovebees aan de rechterkant. Wat betekent ARG eigenlijk en komt dit wel vaker voor. Ik vind het allemaal maar een beetje vaag.

13. CSatS

CSatS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik wist al 100% zeker dat er niks ging gebeuren...

14. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe ze het hebben gedaan, maar dit lijkt me een stukje uit dizzy, eentje die je nog niet kan downloaden: zie volgende post

Laatst bewerkt: 25 aug 2004
  15. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Owh, die kan je al wel downloaden.

http://transmit.ilovebees.com/outbound/dizzy.wav

Misschien lukt dit ook wel met de andere niet vrijgegeven bestanden, gewoon de bestandsnaam invullen, eerst lukte hem me niet, en kreeg ik error 404, maar deze lukt wel, en ik krijg bij de wel vrijgegeven ook vaak error 404, dus miss lukt het anderen wel.

16. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
  17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Nog een klein 700 telefoongesprekjes te gaan , en dan????

18. obi-wan

obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

Leuk Bevonden:
    0
    daar zijn ze wel ff mee bezig

19. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    ze hoeven er in totaal maar 210, dat 777 is gewoon weer voor de aardigheid denk ik.

20. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    obi-wan, als het bij jou wel werkt, zonder dat je steeds error 404 krijgt, probeer dit dan eens: http://transmit.ilovebees.com/outbound/pillow.wav als die het doet bij jou, of bij iemand anders, moet je ook de rest ff downloaden, en dan ergens anders ff uploaden.

EDIT: sorry voor de dubbelposts.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina